معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران گفت:شورای ایرانیان خارج از کشور ظرف 2 ماه آینده مستقر خواهد شد تا در جهت جذب سرمایه‌ها و مشارکت ایرانیان و نخبگان خارج از کشور در حوزه‌های گوناگون اعم از علمی، فنی فعال شود.

سید شهاب‌الدین چاووشی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به برپایی کارگروه فرهنگی و اولویت‌های کاری مجموعه‌ی استانداری در جهت تأمین منویات مقام معظم رهبری در جهت پویایی اقتصاد و شکوفایی هرچه بیشتر فرهنگی اظهار داشت:‌در همین راستا، فعال نمودن سازمان‌های مردم نهاد و تشکل‌های فرهنگی در جهت توسعه‌ی عرصه‌های مورد اشاره در سال جاری را، در دستور کار ویژه قرار داده‌ایم.

وی در ادامه افزود: دعوت از ایرانیان خارج از کشور به منظور بسترسازی در جهت دعوت از نخبگان و فعالان اقتصادی در این گروه، از دیگر اولویت‌های کاری ما است که در این خصوص دبیرخانه‌ی بخش مذکور تشکیل شده و کارشناسان این حوزه نیز معرفی شده‌اند.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران در ادامه عنوان کرد: شورای ایرانیان خارج از کشور نیز ظرف 2 ماه آینده مستقر خواهد  شد تا در جهتت جذب سرمایه ها و مشارکت ایرانیان خارج از کشور در حوزه‌های گوناگون اعم از علمی، فنی و ... فعالیت خود را آغاز می‌نماید.

وی در ادامه در تشریح عمده‌ترین دغدغه‌های اجتماعی مجموعه‌ی استانداری تهران تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین نارسایی‌های اجتماعی، مبحث اعتیاد است و به دنبال ایجاد راهکار‌هایی برای پیاده‌سازی فعالیت‌های فرهنگی در جهت کاهش آسیب اجتماعی مورد اشاره هستیم و در کنار آن نیز کمپ‌های ترک اعتیاد در دو بخش اختیاری و اجباری، به منظور بهبود و رهاسازی معتادین فعال شده‌اند.

سید شهاب‌الدین چاووشی در پایان خاطر نشان کرد: از دیگر اولویت‌های کاری ما در حوزه‌ی اجتماعی، شناسایی سکونت‌گاه‌های غیر رسمی در سطح استان تهران است که به فضل الهی، اقدامات م‍ؤثر و سازنده‌ای در حوزه‌ی مورد اشاره‌، عملیاتی خواهد شد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار