دبیر هیئت کشتی مازندران گفت: 41 کشتی‌گیر آزادکار مازندرانی به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شدند.

غلامرضا نوری‌زاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود : از سوی کمیته فنی فدراسیون 85 کشتی‌گیر به اردو دعوت شدند که 41 کشتی‌گیر از مازندران هستند.

وی افزود: کشتی‌گیران برتر کشور که در مسابقات مختلف جهانی، آسیایی، بین‌المللی، لیگ و قهرمانی کشور موفق به کسب مقام شدند به این اردو دعوت شدند.

دبیر هیئت کشتی مازندران با اشاره به اینکه نیمی از کشتی‌گیران این اردو را ملی‌پوشان مازندرانی تشکیل می‌دهند، ابراز داشت: در مسابقات مختلف برون مرزی ترکیب اصلی تیم ملی را در بیشتر اوزان کشتی‌گیران مازندرانی هستند.

نوری‌زاده با بیان اینکه در این فهرست در هر هشت وزن بیش از چهار کشتی‌گیر مازندرانی حضور دارند، افزود: مهران رضازاده، علی حاج آقانیا، یونس سرمستی و رضا اطری در وزن 57 کیلوگرم و مسعود اسماعیل‌پور، سید احمد محمدی، عباس دباغی، بهنام احسان‌پور، صائب تقی‌زاده، آرش دنگسرکی و همت کریمی در 61 کیلوگرم به عنوان کشتی‌گیران مازندرانی در این اردو هستند.

وی بیان داشت: مهدی یگانه‌جعفری، ابراهیم نصیری، محمد نادری، رضا عبدالله‌پور و محمد یوسفی در 65 کیلوگرم و سعید داداش‌پور، سبحان محمدزاده، نیما الهی، مرتضی گودرزی، و ایمان رحمانی‌زاده در 70 کیلوگرم و عزت‌الله اکبری، ایمان محمدیان، جعفر قاسمی و مرتضی رضایی در 74 کیلوگرم به عنوان دیگر کشتی‌گیران مازندرانی در اردو هستند.

دبیر هیئت کشتی مازندران یادآور شد: در وزن 86 کیلوگرم، محمدجواد ابراهیمی، محمد حسین محمدیان، مجتبی ضیایی، جلال زمان، در 97 کیلوگرم، رضا یزدانی، حامد طالبی زرین کمر، سینا غنی‌زاده، اباذر اسلامی، سیدمحسن ابراهیمی و عباس طحان و در وزن 125 کیلوگرم نیز کمیل قاسمی، سیدرضا موسوی، عبدالله قمی، جعفر شمس‌ناتری، سیداحمد رسولی و جابر صادق‌زاده به عنوان دیگر کشتی‌گیران مازندرانی در این اردو از سوی کمیته فنی فدراسیون کشتی هستند.

نوری‌زاده با اشاره به آمادگی کشتی‌گیران در مسابقات جهانی، آسیایی و بین‌المللی افزود: اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان کشورمان از هفته آینده در خانه کشتی تهران برگزار می‌شود.

وی گفت: با شرکت ملی‌پوشان در اردو، مسابقه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد نیز 21 و 22 خرداد در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می‌شود./س

برچسب ها: کشتی ، تیم ، دعوت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.