عضو شورای اسلامی شهرستان لنده با اشاره به گلایه‌های مردم از وجود مدیران پروازی در شهرستان لنده، گفت: نباید در انتخاب مدیران سلیقه‌ای یا سیاسی عمل کرد، با شایسته‌سالاری می‌توان از مدیران بومی هم استفاده کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،سید محسن جعفری با اشاره به جایگاه و منزلت شوراها در جوامع دموکراتیک، گفت: خرد جمعی نمود خود را در انتخابی هماهنگی و یک‌صدا به نمایش گذاشته و از دل مردم نمایندگی را به عنوان اعضاء شورای اسلامی شهرستان انتخاب کرده است.

وی افزود: تلاش در جهت رفع مشکلات و معضلات شهر و دیار همراه با پیگیری مسائل و امور مرتبط با عموم مردم رمز موفقیت و پیروزی مجموعه شورای اسلامی هر شهر و دیاری است.

عضو شورای اسلامی شهر لنده تصریح کرد: همانطور که در ضرب المثل‌ها آمده یک دست هیچ گاه نمی تواند صدایی از خود داشته باشد، این بدان معناست که اعضای شورا باید در عملکرد خود وحدت و انسجام داشته و از مشارکت و همراهی عموم مردم برخوردار باشند تا بتوانند موفقیت‌هایی را به دست اورند.

جعفری، شهرداری و شورا را دو رکن یک مجموعه خدمات رسان به جامعه خواند و یادآور شد: با وجود همه مشکلات مالی و اعتباری که شهرداری لنده در آغاز این دور از شوراها داشته توانستیم به دور از حواشی و بدون اتلاف وقت مشکلات را یکی پس از دیگری برطرف و برنامه مدونی را برای توسعه شهر و دیار خود طراحی کنیم.

وی افزود: مهم‌ترین برنامه شورا اقدام به اولویت بندی مشکلات و دغدغه‌های مردم در ابعاد مختلف با اولویت وظایف شورا بوده که حضور و همراهی مردم در جلسات متعدد باعث شد بهتر بتوانیم این مشکلات را شناسایی و در این زمینه برنامه ریزی کنیم.

جعفری به مشکلات شهر لنده اشاره کرد و متذکر شد: شهر لنده به دلیل نبود کارخانجات و نداشتن منبع مالی مستقل تا کنون در حوزه‌های عمرانی و بهداشتی و فضای سبز و ... مشکلاتی داشته که در سال اقتصاد و فرهنگ باید با مدیریتی صحیح و کاربردی و همتی جهادگرانه بتوانیم در زیبایی و طراوت شهر و دیار خود بکوشیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از موضوعات مهم و اساسی در میان مردم که به یک دغدغه عمومی تبدیل شده وجود مدیران پروازی با وجود مدیران شایسته بومی است که می‌طلبد اقدام جدی در این خصوص انجام شده و از استخدام افراد غیر بومی و یا انتصاب مدیران پروازی جداً خودداری شود.

عضو شورای اسلامی شهر لنده افزود: با وجود نخبگان سیاسی و اجتماعی و فرهنگی در سطح شهرستان می‌توان مدیرانی شایسته و بومی را منصوب و از انتصاب مدیران غیر بومی جلوگیری کرد.

وی افزود: اگر نگاه‌های ما به انتخاب افراد سیاسی و جناحی نباشد می‌توان شایسته سالاری را در جامعه نهادینه کرد.

جعفری یادآور شد: ما نباید در بررسی و پیگیری مشکلات شهر و دیار دیدگاهی جناحی داشته باشیم به همین منظور به عنوان نماینده مردم در شورا از همه مسئولان می‌خواهیم که با دیدی فراجناحی به دنبال حل مشکلات شهر لنده باشند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: یاسوج ، مدیران ، لنده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.