مسوولان باید برای تبیین اندیشه های اسلامی به خصوص در حوزه فرهنگ با هدف جلوگیری و نفوذ فرهنگ بیگانه تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، گفت: باید مسئولان فرهنگی مراقب رخنه‌های فرهنگی بوده و در مقابل توطئه‌های دشمنان آگاه باشند.

حجت الاسلام خاتمی با اشاره به اینکه امروز دشمنان ارزشها و مقدسات اسلامی این کشور را هدف گرفته اند افزود: باید در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان هوشیار بود.

وی با اشاره به 12 اردیبهشت ماه ،سالروز شهادت معلم اخلاق، شهید مرتضی مطهری ادامه داد: شهید مطهری فیلسوفی بزرگ، عارفی فقیه و کامل بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان تصریح کرد :سالروز شهادت این شهید به عنوان روز معلم نامگذاری شده است که ضروری است نسبت به پیاده کردن اندیشه‌های این معلم بزرگ توجه ویژه شود.

حجت الاسلام خاتمی با بیان اینکه شهید مطهری عمر خویش را در راه معرفی اسلام ناب گذراند ادامه داد: مبارزه با کجروی‌های جامعه از مبارزات این شهید بزرگواربود.

وی به روز عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز اشاره و اضافه کرد : سپاه از بدو تشکیل در خط مقدم پاسداری از ولایت ایستاده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان همچنین با تبریک سالروز تشکیل بسیج سازندگی گفت :این سازمان در عرصه‌های مختلف محرومیت‌زدائی فعالیت‌های تاثیر گذاری را انجام داده است.

حجت الاسلام خاتمی اعزام گروه‌های جهادی، اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدائی،ساخت خانه‌های بهداشت و برگزاری کلاس‌های آموزش پیشگیری از اعتیاد را از مهمترین اقدامات بسیج سازندگی عنوان کرد./ش

برچسب ها: مسئولان ، رخنه ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.