باند حرفه ای که با اسکورت اقدام به حمل مشروبات الکلی در خیابان های پایتخت می کردند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در پي دریافت اخبار واصله از سوی شهروندان مبني بر اينکه فردی با يک دستگاه خودرو پژو 405 اقدام به حمل مشروبات الکلي از شهرستان مهاباد به تهران مي نمايد و يک دستگاه خودرو پرشيا به عنوان اسکورت آن مي باشد، مراتب در دستور کار اين ماموران اداره عملیات ویژه پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.
 
پس از بررسي موضوع و صحت و سقم آن طي هماهنگي با سرپرست دادسراي ناحيه 21 عوامل اين مرکز دو خودرو مذکور را در اتوبان شهيد همت شناسايي و بلافاصله طي يک عمليات ضربتي هر دو خودرو را متوقف و سه نفر به هويت هاي آرمان،کامران،اسفندیار دستگير و در بازرسي از خودرو ها در خودرو پژو 405 تعداد 423شيشه انواع مشروب الکلي خارجي جمعا  634 ليتر که در قسمت صندلي عقب وقسمت صندوق عقب با پوشش پارچه جاسازی شده بود کشف شد.
 
همچنين خودرو مجهز به سيستم دودزا بوده و تعداد 120 ميخ سه پرچ در خودرو کشف گرديد و طي بازجويي از متهمين مشخص گرديد که خودرو پرشيا از شهرستان مهاباد به عنوان اسکورت خودرو 405 بوده و متهمين قصد داشته اند که مشروبات الکلي را به شمال کشور انتقال دهند.
 
رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در این خصوص به باشگاه خبرنگاران، گفت: بنا بر دستور قضايي به دليل اينکه مشروبات خارجي بوده، تمامي متهمین و اموال مکشوفه و خودرو ها جهت تحقیقات کارشناسی و بررسی های بیشتر تحويل دایره مبارزه با قاچاق پليس اگاهي فرماندهی انتظامی تهران بزرگ قرار گرفت.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
چند درصد بوده....
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۱:۰۴ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
باتشکر از تمام بچه های نیرو انتظامی به خصوص مواد مخدر وآگاهی که با فعالیت شب و روز خود حفاظت مردم و کشور را برعهده دارند
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۳۵ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
ریشه خیلی از تجاوزات و آدم کشی ها مصرف مشروبات الکلی است ، دولت یا مجلس باید قانونی وضع کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
ای کاش............................؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
درود و سپاس فراوان از عزیزان نیروی انتظامی.
کاش میشد قاچاقچیان مشروب و مواد را فورا اعدام میکردند.
آخرین اخبار