نخستین همایش ملی بازاریابی ، فرصتها و چالشها در دانشگاه فردوسی مشهد به کار خود پایان داد.

دبیر این همایش در گفتگو باخبرنگار باشگاه خبرنگارن مشهد گفت: 204مقاله طی دو روز برگزاری این همایش ارائه شد که 103 مقاله به صورت پوستر، 69 مقاله به صورت مجازی و 33 مقاله نیز به صورت شفاهی ارائه شد.

علیرضا حدادیان افزود: با توجه به اینکه بازاریابی یکی از معدود علومی است که به ندرت ذهنیت های صحیحی در خصوص جایگاه آن وجود دارد، این همایش ، با هدف ارایه یافته های نوین پژوهشی در عرصه بازاریابی و معرفی ماهیت اصلی این علم برگزار شد.

دبیر نخستین همایش ملی بازاریابی ، فرصتها و چالشها گفت: بازاریابی نوین و فرا نوین، بازاریابی سلامت و گردشگری پزشکی، تبلیغات استراتژیک و بازاریابی بین المللی و جهانی از محورهای این همایش است

حدادیان مشتری مداری و رفتار مصرف کننده، کسب و کار، تجارت و بازاریابی الکترونیک، مدیریت استراتژیک برند و ارتباطات و بازاریابی خدمات بانکی، بیمه و سرمایه گذاری را از دیگر محورهای همایش برشمرد.

دبیر نخستین همایش ملی بازاریابی ، فرصتها و چالشها با اشاره به برنامه های برگزار شده در مدت همایش گفت: برگزاری پنج کارگاه کاربردی، ارائه تجربیات مدیران موفق سازمانها و شرکتها در شش میزگرد، ارائه مقالات پژوهشی برگزیده و برگزاری نمایشگاههای جانبی بخشی از برنامه های این همایش ملی بود.

انتهای پیام//س

برچسب ها: همایش ، ملی ، بازاریابی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.