"محمود عباس"رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین هفته آینده با امیر قطر و رئیس دفترسیاسی جنبش حماس در دوحه قطر دیدار می کند .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری الرساله نت از رام الله ، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین هفته آینده با امیر قطر و رئیس دفترسیاسی جنبش حماس در دوحه قطر دیدار می کند .

منابع خبری اعلام کردند قرار است مراسم جشن عروسی نوه "محمود عباس" رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین یکشنبه آینده در دوحه برگزار می شود و این مراسم بهانه ای خواهد بود تا عباس با "شیخ تمیم بن حمد آل ثانی" و "خالد مشعل" که از میهمانان این مراسم خواهند بود ، دیدار کند .

منابع خبری افزود محمود عباس در دوحه با خالد مشعل درباره پرونده آشتی ملی فلسطین و ادامه تلاش ها برای پایان دادن به بحران داخلی ، تشکیل دولت وحدت ملی و برخی موضوعات دیگر در ارتباط با مسئله فلسطین گفتگو خواهد کرد .

محمود العالون عضو کمیته مرکزی جنبش فتح اعلام کرد محمود عباس یکشنبه آینده در دوحه با شیخ تمیم بن حمد آل ثانی درباره توافقنامه اخیر میان هیئت سازمان آزدیبخش فلسطین ( ساف) و جنبش حماس در غزه برای اجرای مفاد موافقتنامه های قبلی قاهره و دوحه و تازه ترین تحولات سیاسی در ارتباط با روند مذاکرات صلح با اسرائیل گفتگو خواهد کرد .

العالون افزود محمود عباس با امیر قطر و دیگر شخصیت های بلند پایه کشورهای
عربی درباره کمک های مالی عربی به برقراری آشتی ملی با حماس و رفع نیازهای تشکیلات خودگردان با توجه به تشدید مجازات و تحریم های اسرائیل گفتگو خواهد کرد .


انتهای پیام/
برچسب ها: عباس ، مشعل ، امیر قطر ، دیدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار