رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد گفت: حوزه فرهنگی دیربازده است و نتیجه‌گرایی کوتاه مدت در چنین عرصه‌ای منطقی و معقولانه به نظر نمی‌رسد.

علیرضا رییس اوژن در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به زمان بر بودن نتایج حاصله از فعالیت‌های فرهنگی اظهار داشت: فرهنگسازی، منوط به اقدامات دراز مدت و هوشمندانه است که انتظار نتیجه‌گرایی در کوتاه مدت در چنین عرصه‌ای، منطقی و معقولانه به نظر نمی‌رسد و با تلاش، پشتکار و صبوری و اتخاذ برنامه‌ها و تمهیدات هوشمندانه باید به حصول نتایج در دراز مدت اندیشید.
 
وی در ادامه افزود: با توجه به اصل فوق، فعالیت‌های اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان نیز، بر برنامه‌ریزی‌های دراز مدت استوار است و تمایلی به ارائه فعالیت‌های زودگذر، مقطعی و بی‌ثمر نخواهیم داشت.
 
علیرضا رییس اوژن در پایان خاطرنشان کرد: امید آن داریم با هم‌افزایی کلیه دستگاههای ذی‌ربط و بهره‌گیری از ظرفیت‌های بومی و منطقه‌ای روند پرورش و تقویت کلیه فعالان عرصه فرهنگی اعم از تئاتر، سینما، شعر، گروههای سرود، تالیف و قلم و ... به صورت عمیق و بنیادی و ماندگار در این شهرستان نهادینه شود.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: فرهنگی ، ملارد ، ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار