شرکت آمازون طرحی در دست دارد که به موجب آن مشتریان بر اساس موقعیت فیزیکی خانه خود اقدام به خرید کالا می‌کنند.

به گزارش خبرنگار فناوری‌های نوین باشگاه خبرنگاران؛ شرکت آمازون در راستای برآورده کردن بهتر نیاز‌های مشتریان خود به اقلام مختلف در نظر دارد که از طرح‌هایی مانند هواپیمای فاقد سرنشین و همینطور اسکنری که از بارکد مواد غذایی به صورت فیزیکی و حتی تبلیغات آن برروی پوستر، مجله یا حتی رایت اینترنتی است، استفاده نماید.



گفتنی است، دریک طرح نوظهور معرفی شده از سوی شرکت آمازون این شرکت در نظر دارد به مشتریان خود اعلام نماید که هر محصول خریداری شده از سوی شرکت آمازون چه حجم و مساحتی از اتاق و یا فروشگاه آنها را اشغال می‌کند تا به این ترتیب در چیدمان اشیاء افراد دچار مشکل نشوند.



شرکت آمازون در نظر دارد این طرح را ابتدا برای مشتریان خانگی و آنگاه در فروشگاه‌های کوچک مورد آزمایش قرار دهد.

شرکت آمازون براساس آمارها با رشد شاخص چند درصدی در فروش محصولات خود در ماه‌های اخیر در سال 2014 مواجه شده است و همچنان درصدد تولید طرح‌های نوظهور است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.