مهرابی، معاون امور شهری و فضای سبز منطقه گفت: محیط زیست شهری با آموزش شهروندان از جوامع کوچکی مثل مدارس آغاز شده و بر پیکره جوامع بزرگتری مثل شهرها تاثیر می‌گذارد.

مهرابی،معاون امور شهری و فضای سبز منطقه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،معاون امور شهری و فضای سبز منطقه در خصوص اقدامات این معاونت در هفته "زمین پاک" گفت: مراکز گل و گیاه، ادارات محیط زیست، خدمات شهری و بازیافت منطقه هر یک با تهیه و تدوین برنامه‌های ویژه و با هدف فرهنگ‌سازی و آموزش شهروندان نسبت به گرامیداشت این هفته اقدام کردند.

مهرابی با اشاره به اینکه برگزاری تور علمی تفریحی بازدید از باغ پرندگان تهران حاصل تلاش بی‌وفقه و تاثیر گذار کارشناسان مراکز گل و گیاه منطقه بوده است گفت: طی این بازدیدها مدارس منتخبی از نواحی چهارگانه انتخاب و با همیاری مربیان آموزشگاه‌ها و کارشناسان مراکز گل و گیاه منطقه نسبت به آگاه‌سازی این دانش‌آموزان در خصوص لزوم حفظ محیط زیست و نگهداشت منابع طبیعی اقدام شد.

 وی در خصوص اولویت شهرداری در آموزش‌های شهروندی نیز گفت: در حوزه محیط‌زیست عقیده داریم عملکرد تاثیرگذار با آموزش شهروندان از سنین کودکی محقق می‌شود.

گفتنی است؛ در این برنامه برخی از فعالین محیط زیست سطح منطقه که همکاری نزدیکی با مراکز گل و گیاه داشتند ضمن بازدید از باغ پرندگان تهران نسبت به آموزش کودکان نیز اقدام کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار