پرویز ایلدرمی، مدیر عامل صندوق مهر امام رضا(ع) استان البرز به کارگیری نیروهای متخصص را در جهت رونق تولیدات و تقویت اقتصاد خرد از اهداف مهم صندوق در زمینه حرکت رو به جلوی اقتصاد کشور دانست.

پرویز ایلدرمی، مدیر عامل صندوق مهر امام رضا(ع) استان البرز در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در خصوص نقش صندوق مهر امام رضا(ع) در تقویت اقتصاد کشور گفت:  حمایت از نخبگان و افراد مستعد جهت ایجاد بنگاه‌های کسب و کارو همچنین به کارگیری نیروهای متخصص جهت رونق تولیدات و تقویت اقتصاد خرد از اهداف مهم صندوق مهر  است که می‌تواند در حرکت روبه جلوی اقتصاد کشور تاثیر گذار باشد.
 
وی در ادامه در خصوص فعالیت خوشه‌های کسب و کار در استان البرز نیز تصریح کرد: خوشه صنایع پلاستیک در استان البرز در مرحله توسعه است و خوشه‌های گردشگری و لبنیات جاده کرج، چالوس نیز در مرحله مطالعاتی قرار داد که پس از امکان سنجی به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.
 
مدیر عامل صندوق مهر امام رضا(ع) استان البرز خاطر نشان کرد: در راستای حمایت از خوشه‌های کسب و کار و برندهای محلی نیز با کارشناسان مرتبط در تعامل هستیم تا در مرحله اول چشم‌انداز از کلی راه بررسی و در مراحل بعدی مشکلات موجود در این فرآیند رفع شود.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار