پسر شروری که با پرتاب نارنجک دست ساز نیم کیلیویی باعث تخریب شیشه های منازل و مغازه های یکی خیابان شده بود، توسط ماموران پلیس امنیت عمومی شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، با توجه به پرتاب يک عدد نارنجک دست ساز به وزن حدودي نيم کيلوگرم توسط فردی ناشناس در شب چهارشنبه آخرسال که منجر به شکسته شدن شيشه 6 مغازه و چند واحد مسکوني و مصدومیت چند تن از هموطنان شده بود، پرونده اي در اين خصوص در کلانتري 161 ابوذر تشکيل و تحويل پایگاه هشتم پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ گرديد.
 
در این راستا کارآگاهان اقدامات اطلاعاتي خود را جهت شناسايي متهم انجام که منجر به شناسايي شخصي به هويت "ح.ق"23ساله گرديد.
 
سرهنگ علیرضا محرابی، رئیس پلیس اطلاعات و امنیت تهران بزرگ در این باره به باشگاه خبرنگاران، گفت: در اين خصوص دستورات از دادسراي اوين ( بازپرس شعبه 6 دادسراي ناحيه 32 ) اخذ و در روز گذشته در ساعت 9 صبح پس از اقدامات اطلاعاتي و نقطه زني با همکاري دیگر نیروهای اطلاعاتی، متهم دستگير و جهت سير مراحل قضايي به پايگاه هشتم پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ دلالت گرديد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: آخرین ، مجرم ، پلیس ، شیشه ، پرتاب ، نارنجک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید حسین رضائی
۱۰:۵۶ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
دستگاه محترم قضایی شما را به خدا قسم برای یک بار هم که شده ، بدون هیچ گونه دست دست کردنی مجرم را هر کسی هست به سزای اعمالش برسونید ، مگر با بازی با جان و مال مردم هم میشود شاد شد .