رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان از آغاز توزیع بذر ذرت استاندارد همزمان با فصل کشت این محصول در سطح این استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛ رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: ذرت به عنوان یکی از مواد مورد نیاز برای تامین جیره غذایی دام و طیور و از محصولات مورد نیاز کشور است.

نهاوندی پور افزود: محصول ذرت طی چهار سال اخیر از نظر سطح زیر کشت، میزان تولید و کیفیت محصول، رشد و گسترش قابل توجهی داشته است.

وی ادامه داد: در سال زراعی امسال تمهیدات لازم برای کشت ذرت از قبیل تامین کود، بذر استاندارد و ادوات تخصصی از سوی سازمان جهاد کشاورزی و مدیریت شهرستانی، مراکز جهاد کشاورزی و شرکت های خدمات توسعه کشاورزی فراهم شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تصریح کرد :نکته مهم در زراعت ذرت که منجر به برداشت محصول حداکثری از نظر کمی و کیفی می شود، تامین ذرت لیبل دار است.

نهاوندی پور اضافه کرد :در این راستا، سازمان جهاد کشاورزی با تامین بذرمورد نیاز و تایید شده، آماده توزیع آن به قیمت هر کیلوگرم 63 هزار ریال است.

وی از کشاورزان درخواست کرد برای حفظ کیفیت و جلوگیری از بد سبزی محصول و کاهش تولید از کاشت بذرهای غیر استاندارد و خارج از سیستم توزیع جهاد کشاورزی جدا خود داری کنندو برای تهیه بذر ذرت به مراکز خدمات جهاد کشاورزی و مدیریت شهرستان ها مراجعه کنند/س.



برچسب ها: توزیع ، بذر ، استاندار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.