نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم که منابع پیش بینی شده از سوی دولت در امر زیارت به خوبی اختصاص یابد و در این حوزه بتوانیم قدم های بسیار موثری را برداریم.

حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن ابوترابی فرد در جریان دیدار با شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد با اشاره به نقش بسیار ویژه پایتخت معنوی ایران در جهان اسلام افزود: مشهد مقدس، افتخار نورانیت خود را به نور مضجع شریف حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) دارد و امروز به عنوان نقطه توجه دنیای اسلام به ویژه ملت بزرگوار ایران می باشد.

وی ادامه داد: در همین راستا هر گونه اقدام و برنامه برای ارتقای جایگاه این کلانشهر مذهبی چه از نظر شهرسازی و چه از نظر فرهنگی، گامی بلند به حساب می آید که برای خدمت به ملت بزرگ و عزیز ایران و زائران بارگاه منور و ملکوتی حضرت ثامن الحجج(ع) از سوی مسئولان برداشته می شود.

نماینده مردم تهران، ری و اسلام شهر در مجلس شورای اسلامی به اقدامات نمایندگان مردم در مجلس در این زمینه اشاره کرد و یادآور شد: به همین منظور و با همین نگاه همکاران من در مجلس شورای اسلامی از هر اقدام ممکن برای ارتقای جایگاه شهر مقدس مشهد استقبال می کنند.

وی در خصوص اعتبارات اختصاصی در این زمینه نیز گفت: همچنین در بودجه سالانه به این موضوع نگاه شده و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از دولت برای ارائه خدمت هر چه بهتر به این شهر و برداشتن قدم های موثر برای زائران حریم ملکوتی امام رضا(ع) در خواست های جدی داشته اند.

ابوترابی فرد ابراز امیدواری کرد: با تلاشی که اعضای شورای اسلامی شهر مشهد آغاز کردند، اقدامات بسیار جدی و مناسبی را در حوزه های مختلف در این کلانشهر شاهد باشیم.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین ما نیز در جایگاه نمایندگان مجلس و در کنار نمایندگان مشهد و استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی که نسبت به این موضوع دغدغه دارند از هیچ اقدامی برای رشد و پیشرفت شهر مشهد دریغ نخواهیم کرد.

وی با بیان این که مردم مشهد با آغوشی باز سالانه میزبان میلیون زائر و مسافر بارگاه منور و ملکوتی عالم آل محمد(ع) هستند، خاطر نشان کرد: باید تمامی مسئولان کشور در جایگاه های مختلف در خدمت این مردم بوده و مشکلات و مسائل این کلانشهر مذهبی منتسب به حضرت رضا(ع) را مرتفع کنند.

ابوترابی فرد با بیان این که اعتبارات خاصی را در بودجه برای شهر مشهد پیش بینی کرده ایم، متذکر شد: امروز مشهد مقدس به همراه حرم حضرت معصومه(س) و حرم حضرت شاه چراغ(ع)، 3 حوزه ای است که نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با اهتمامی خاص به آن نگاه می کنند.

وی ابراز امیدواری کرد: منابع پیش بینی شده از سوی دولت در امر زیارت به خوبی اختصاص یابد و در این حوزه بتوانیم قدم های بسیار موثری را برداریم.

انتهای پیام//س

برچسب ها: زیارت ، مشهد ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.