مدیرعامل شرکت آبفای آذربایجان شرقی گفت: چهاردهمین گردهمایی سراسری رشد با حضور مشترک معاونان فنی و توسعه شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی و شرکت‌های آب منطقه‌ای سراسر کشور در تبریز برگزار می‌شود.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، پوررجب در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: برابر برنامه‌ریزی‌های انجام شده گردهمایی سراسری مشترک معاونان فنی و توسعه شرکت‌های آب و فاضلاب و شرکت‌های آب منطقه‌ای سراسر کشور در قالب چهاردهمین گردهمایی سراسری رشد با موضوع جامع نگری در طرح‌های آبرسانی با رویکرد آبرسانی پایدار به مدت دو روز و به میزبانی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: این گردهمایی که در تاریخ 30 و 31 اردیبهشت ماه سال‌جاری در تبریز برگزار می‌شود معاونان فنی و مهندسی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی و معاونان فنی و توسعه شرکت‌های آب منطقه‌ای سراسر کشور به همراه جمعی از مدیران و کارشناسان ستادی از شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و شرکت مدیریت منابع آب ایران حضور خواهند داشت.

پوررجب در ادامه به اهداف برگزاری گردهمایی رشد اشاره و افزود: از اهداف برگزاری گردهمایی رشد می‌‌توان به ایجاد هم‌اندیشی و هم‌افزایی و تبادل اطلاعات و رویکردهای ملی در برنامه‌ریزی پروژه‌های آبرسانی، آسیب شناسی عملکرد و بررسی برنامه‌های آتی طرح‌های جامع آبرسانی، هم‌اندیشی و انسجام بخشی در بین شرکت‌های آب و فاضلاب و شرکت‌های آب منطقه‌ای در اجرای طرح‌های آبرسانی، مدیریت دانش و افزایش آن و همچنین آشنایی با تکنولوژی‌های جدید بکار رفته در پروژه‌های عمرانی اشاره کرد.

وی به هدف‌گذاری اولیه صورت گرفته در برگزاری گردهمایی سراسری رشد اشاره کرد و گفت: این امر موجب ایجاد هم‌اندیشی و ایجاد هم‌افزایی در معاونت‌های مهندسی شرکت‌های آب و فاضلاب و افزایش کیفیت پروژه‌های عمرانی شده که فرآیند برگزاری این گردهمایی در سال‌های قبل تاثیرات بسزایی در فرهنگ‌سازی بخصوص در مدیریت دانش و افزایش دانش و انتقال و تبادل تجارب بین شرکت‌های آب و فاضلاب استانی داشته است.

مدیرعامل آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی با اشاره به برگزاری همزمان چهار کارگاه در این گردهمایی گفت: در این گردهمایی علاوه بر آن چهار کارگاه برنامه‌ریزی شده که شرکت‌کنندگان به صورت فعال در آن حضور خواهند داشت.

وی به عناوین کارگاه‌ها اشاره کرد و افزود: کارگاه نخست در خصوص مطالعات و تدوین طرح‌های جامع آبرسانی استانی، کارگاه دوم در مورد نظارت بر طرح‌های آبرسانی با رویکرد ارتقای اثر بخشی مشاوران، کارگاه سوم در خصوص چگونگی تکمیل و اجرای پروژه‌های آبرسانی به روش متقابل و کارگاه چهارم نیز در خصوص برنامه ششم توسعه کشور و طرح‌های آبرسانی خواهد بود.

پوررجب افزود: شرکت کنندگان در چهاردهمین گردهمایی سراسری رشد با حضور فعال در یکی از کارگاه‌های یاد شده به بحث و تبادل نظر پرداخته و نتیجه نهایی آن توسط نمایندگان منتخب هرکارگاه در نشست عمومی ارائه و از ایده‌های استخراج شده دفاع می‌شود./س
 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.