سرمربی تیم ملی والیبال جوانان گفت: مسابقات والیبال قهرمانی آسیا با حضور تیم های برتر این قاره برگزار می شود و هیچ تیمی برای تفریح به این رقابت ها نخواهد آمد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم ملی والیبال جوانان ایران با تیم های هند، ترکمنستان، هنگ کنگ و قطر در گروه چهارم مسابقات قهرمانی جوانان آسیا همگروه است.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان در خصوص گروه ایران گفت: تیم هند نسبت به دیگر حریفان ایران از برتری هایی برخوردار است اما هیچ تیمی برای تفریح به این رقابت ها نمی آید. بنابر این تمامی تیم ها از نظر فنی در سطح بالایی هستند و باید برای مبارزه با آنان برنامه ریزی داشت.

وی قطر را دومین تیم مهم گروه ایران دانست و گفت: والیبال این کشور به ویژه در رده سنی جوانان از بازیکنان قدرتمندی بهره می برد. تیم ایران باید همه بازی ها را جدی بگیرد و برای صعود سخت تلاش کند.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان با بیان اینکه اگر برنامه ریزی مناسب داشته باشیم و اردو و بازی های تدارکاتی خوبی برگزار کنیم، می توانیم با قدرت در رقابت هایی آسیایی شرکت کنیم و از هیچ تیمی هراسی نداشته باشیم.

وی به اردوی انتخابی تیم ملی والیبال جوانان که از 24 اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد، اشاره کرد و گفت: حدود 60 بازیکن در این اردو مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت تا بهترین ها به نخستین اردوی آماده سازی وعوت شوند.هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر 20 سال آسیا از 25 مهرماه سال جاری به مدت 9 روز در بحرین برگزار می شود.این رقابت ها با حضور 20 تیم در چهار گروه مقدماتی پیگیری خواهد شد که دور مقدماتی آن از 25 مهرماه سال جاری آغاز می شود و بعد از 5 روز رقابت (29 مهر) دور مقدماتی به پایان خواهد رسید.

روز دوشنبه 30 مهرماه تیم های شرکت کننده استراحت دارند و مرحله پلی آف نیز روز سه شنبه یکم آبان ماه پیگیری خواهد شد.

مرحله نیمه نهایی و نهایی هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه دوم و سوم آبان ماه جاری برگزار می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار