مهدی رهبری گفت: یا در هفته بیستم میهمان نماینده قزوین هستیم و با تمام توان به مصاف این تیم خواهیم رفت.

مهدی رهبری سرمربی تیم هندبال سنگ آهن یزد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: این هفته روز پنج‌شنبه 11 اردیبهشت در قزوین به مصاف کاسپین خواهیم رفت و حواسمان به آن است و با تمام توان مقابل حریف به میدان خواهیم رفت.

وی تصریح کرد: حریف نسبت به دور  رفت تغییرات خوبی داشته است و بازیکنانش با تجربه‌تر شده‌ اند و در دور برگشت پخته‌تر عمل می‌کنند اگر به نتایج این تیم نگاه کنیم می بینید که اکثر بازی‌های خود را با گل کمتر به حریف خود باخته است. عزم خود را برای کسب دومی جزم کرده‌ایم.

رهبری در خصوص وضعیت تیم در پایان مسابقات لیگ برتر افزود برای  ایستادن در جایگاه دوم این رقابت‌ها و کسب نخستین سهمیه آسیایی عزم  خود را جزم کرده ایم که بازیکنان تیم‌مان می‌کشند. کسب این رتبه دور از دسترس نخواهد بود.

وی اضافه کرد: ما تا پایان این مسابقات دو دیدار با کاسپین و مشهد خواهیم داشت و هفته آخر استراحت می‌کنیم رهبری در خصوص وضعیت مشهد برای نشستن در رتبه دومی گفت: تفاضل گل مشهد نسبت به ما بیشتر است ولی این شرط نیست. این بازی رو در رو است که برنده را مشخص می‌کند.

وی در خصوص مسائل و حواشی بوجودآمده برای هندبال کشورمان خاطرنشان کرد: موافق این‌گونه مسائل و حاشیه‌سازی نیستم و باید این موضوعات بین طرفین محترمانه باشد و چه خوب است هرچه سریع‌تر این گونه موارد خود جامعه هندبال حل شود و اگر ادامه پیدا کند اصلا به نفع این ورزش کشورمان نیست.

انتهای پیام/

برچسب ها: نتایج ، هندبال ، مسائل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار