واژگونی خودرو سمند حامل اتباع خارجی غیرمجاز اهل کشور افغانستان در محور ارتباطی ایرانشهر - دلگان در جنوب سیستان و بلوچستان منجر به کشته شدن یک نفر و مصدومیت شدید شش نفر از سرنشینان آن شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان.، این حادثه در کیلومتر 35 محور ایرانشهر - دلگان واقع در 360 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان رخ داد.

رییس مرکز فوریتهای پزشکی 115 ایرانشهر گفت: حادثه از طریق تلفن مردمی به اورژانس اطلاع داده شد که بلافاصله سه دستگاه خودرو حمل بیمار (آمبولانس) به محل اعزام و مجروحان به بیمارستان خاتم الانبیاء این شهرستان منتقل شدند.

ˈدادالله امیریانˈ افزود: از مجموع هفت سرنشین خودرو که از نقاط مختلف بدن دچار زخم و مصدومیت های مختلف شده بودند متاسفانه یک نفر براثر شدت جراحات وارده فوت کرد و شش نفر دیگر به بخش مراقبت های ویژه بیمارستان خاتم الانبیاء ایرانشهر برای سیر مراحل درمانی منتقل شدند.

در همین ارتباط فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان به ایرنا گفت: سرعت زیاد و ناتوانی راننده در کنترل خودرو علت حادثه بوده است و اساسا برخی افراد سودجو به طمع کسب درآمد زیاد از محل قاچاق انسان با سرعت سرسام آور در جاده های استان تردد می کنند که در نتیجه بارها شاهد کشته شدن افراد زیادی بوده ایم.

سرهنگ دوم ˈمحمدرضا کورسیˈ افزود: قاچاق سوخت نیز از دیگر عوامل اصلی سوانح رانندگی در محورهای سیستان و بلوچستان است که متاسفانه در مواردی منجر به سوختگی کامل سرنشینان می شود و حتی شناسایی آنها را دچار مشکل می کند.

انتهای پیام//س

برچسب ها: کشته ، زخمی ، اتباع خارجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.