رئیس سازمان حج و زیارت گفت: برای دفاع از حقوق زائران، خواهان حداکثر سود بانکی برای سپرده‌های زائران هستیم.

سعید اوحدی،‌ رئیس سازمان حج و زیارت در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ضمن تشکر از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به جهت حل بخش عمده‌ای از مشکلات ارزی سازمان حج و زیارت، گفت: در حال حاضر سود تعلق گرفته به سپرده‌های زائران 17 درصد است که این عدد سود مدنظر ما نیست لذا این موضوع بارها مطرح شده است و به همین منظور کارگروهی در سازمان حج و زیارت با کارشناسان بعثه مقام معظم رهبری و مدیران عامل بانک‌ها در خصوص پیگیری این موضوع تشکیل شده است.

وی، در ادامه افزود: امیدواریم در این کارگروه با بررسی‌هایی که انجام می‌شود به یک جمع‌بندی دقیق برسیم تا حقوق زائران استیفا و حفظ بشود و ما هم قدمی در این زمینه برداریم تا حقی از کسی ضایع نشود.

اوحدی در پاسخ به این سؤال که سود مدنظر شما برای سپرده‌های زائران چقدر است، گفت: باید در این زمینه، ضوابط بانک مرکزی را در نظر بگیریم و یک کارشناسی دقیق‌تر انجام دهیم اما آنچه ما از حقوق زائر در این زمینه از زائران دفاع می‌کنیم، قطعاً سود 17 درصد نخواهد بود.

رئیس سازمان حج و زیارت در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به سیاست بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران که یک نگاه یکپارچگی در سود بانک‌ها وجود دارد، با کارشناسی‌هایی که انجام می‌شود و با مشورتی که با کارشناسان بانک مرکزی داریم، تلاش ما در جهت دفاع از حقوق زائر با حداکثر سود تعلق گرفته به سپرده‌های آنان است و امیدواریم که به بالاترین عدد برسیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: سود ، بانکی ، سپرده ، زیارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرامرز
۱۳:۱۶ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
لااقل پول زائران را حرام نکنید
Iran (Islamic Republic of)
یوسف
۱۱:۲۳ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
ترا بخدا ربا رو داخل در حج نکنید اصلا این حسابها باید در بانک قرض الحسنه مهر که بانکی بدون رباست باز شه هرچند اونهم کارمزدش محله بحثه!!!
ربا خور دشمن خداست
آخرین اخبار