رییس سازمان ملی بهره‌وری از توسعه همکاری‌های این سازمان با سایر دستگاه‌های اجرایی کشور در جهت ارتقا بهره‌وری خبر داد.

رویا طباطبایی یزدی در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران در حاشیه مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری ما بین سازمان بهره‌وری و سازمان نقشه‌کشی کشور، اظهار داشت: امضای تفاهم‌نامه همکاری با سازمان نقشه‌برداری کشور اولین تفاهم‌نامه در جهت ارتقا بهره‌وری در کشور است و بعد از این با تمام سازمان‌های مهم سعی بر ایجاد ارتباط قوی‌تر داریم.
 
وی ادامه داد: دو سازمان نقشه‌برداری و بهره‌وری از زیرمجموعه‌های معاونت برنامه و نظارت راهبردی ریاست جمهوری و همچنین به عنوان دو خواهر خوانده محسوب می‌شوند که افزایش همکاری‌ها میان این دو سازمان ضروری است.
 
 رییس سازمان ملی بهره‌وری گفت: ما به عنوان سازمان ملی بهره‌وری از اهمیت ارتقا بهره‌وری در کشور آگاهیم و می‌دانیم اگر تمام سازمان‌های مهم، بهر‌ه‌ور عمل نکنند در کل کشور مشکل ایجاد می‌شود.
 
طباطبایی یزدی گفت: در این تفاهم‌نامه تلاش داریم تا در ارتقا بهره‌وری در سازمان نقشه‌برداری کشور سهیم باشیم.ضمن آنکه از امکانات سازمان نقشه‌برداری نیز بهره می‌بریم.
 
وی تأکید کرد : گسترش همکاری‌ها ما بین سازمان‌های دولتی از قبیل این نوع تفاهم‌نامه‌ها می‌تواند در توسعه خدمات تأثیرگذار باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: سازمان ، بهره وری ، ارتقا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار