مدیر کل تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی استان تهران گفت: در راستای رفع مشکلات و موانع توسعه بخش تعاون شورای گفتگوی دولت و بخش تعاون در استان تهران تشکیل شده است.

احمدلطفی نژاد مدیر کل تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی استان تهران در گفتگو با   خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران   در خصوص تشکیل تعاونی های عمران و توسعه در سطح شهرستان های استان تهران گفت: نقش مردم در اقتصاد مقاومتی از طریق تشکیل تعاونی های عمران و توسعه شهرستانی که با حداقل نیم درصد جمعیت شهرستان تشکیل می شود در ایجاد کسب و کار، درآمد بیشتر ایجاد امنیت و رفاه اجتماعی و کم شدن فاصله طبقاتی بسیار موثر است.
 
وی در ادامه تصریح کرد:تشکیل تعاونی های عمرانی و توسعه شهرستانی باید از طریق اتحادیه ها صورت گیرد تا دارای ساختاری متناسب برای فعالیت باشد.
 
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران خاطر نشان کرد: در راستای رفع مشکلات و موانع توسعه بخش تعاون نیز شورای گفتگوی دولت و بخش تعاون در استان تهران شکل گرفته است که در آن مسائل و مشکلات بخش تعاون مطرح می شود و تعاونی‌ها و اتحادیه‌های استان می توانند با طرح مشکلات خود در اتاق تعاون استان جهت طرح در شورا اقدام کنند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: توسعه ، تعاون ، تهران ، مشکل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار