اجرای 8 فقره احکام قلع و قمع ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی شهرستان بابل

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، مهندس مسعود غلامی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل گفت : در راستاي حفظ تغییر كاربري اراضي كشاورزي كه از وظايف اساسي جهاد كشاورزي مي باشد و باستناد تبصره دو ماده ۱۰ و تبصره یك ماده یك قانون حفظ كاربری اراضی در زمینه احكام قلع وقمع صادره از محاكم قضایی در مورد تغییر كاربری غیرمجاز 8 مورد از بناهای غیرمجاز ساخته شده به مساحت 1 هزارو 16 مترمربع در منطقه های بالابیشه سر ، حیدر کلا ، و بن بست 12 امیرکلا این شهرستان طی مراحل قانونی باحضور مسئولان ذیربط استان و شهرستان تخریب شد .

وی ضمن قدرانی از همكاری و هماهنگی موثر دستگاه قضایی ، نیروی انتظامی و ... گفت: به كلیه شهروندان توصیه می شود كه از ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی اجتناب كرده و درصورت ضرورت می توانند از مراجع ذیصلاح همانند مدیریت جهادكشاورزی و مراكز جهاد کشاورزی كسب تكلیف كنند.

وي  در خاتمه تصریح کرد : در این راستا جلسات آموزشی متعدد برای كشاورزان در مورد عدم تغییر كاربری زمین های كشاورزی برگزار شد،و سعی شد تا با دعوت از كشاورزان و سرمایه گذاران، و اطلاع رسانی از هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی كشاورزی شهروندان را مطلع كنیم./س

برچسب ها: ساخت ، بابل ، باغی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.