اختصاصی باشگاه خبرنگاران/

روایت عجیب از رفتار قابل تامل سرکنسول ایران در فرانکفورت / عبداللهی مسئول مرگ یک نخبه ایرانی؟!

رئیس کمیته مطالبات ملی مجلس شورای اسلامی از فوت یک شهروند ایرانی در آلمان به دلیل کوتاهی سرکنسولگری ایران در فرانکفورت خبر داد.

مهدی دواتگری نماینده مردم مراغه و عجیب‌شیر در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران از فوت "سایه مقدسی" دانش آموز 16 ساله مراغه‌ای در فرانکفورت آلمان خبر داد و گفت: کوتاهی سرکنسولگری ایران در فرانکفورت آلمان منجر به این حادثه شد.

وی افزود: خانم سایه مقدسی دانش آموز نخبه ایرانی بود که برای درمان به فرانکفورت آلمان اعزام شد و ما مراتب تاسف خودمان از وزارت امور خارجه را اعلام می‌کنیم و به خانواده این عزیز تسلیت می‌گوییم.

رییس کمیته مطالبات ملی مجلس در تشریح موضوع تصریح کرد: به دنبال اطلاع از این که یک دانش‌آموز 16 ساله نخبه مراغه‌ای که مبتلا به سرطان خون است و نیاز به پیوند مغز استخوان دارد بنده به محض اطلاع بلافاصله با خانواده این خانم تماس گرفتم و ضرورت جراحی پیوند مغز استخوان را مطرح کردم.

وی افزود: در این راستا در مهر ماه 92 جلسه‌ای را در دفتر وزیر آموزش و پرورش با حضور آقای فانی تشکیل دادیم چرا که پدر و مادر این دانش‌آموز فرهنگی بودند و علی‌رغم این که اعزام فرهنگیان به خارج از کشور شرایط پیچیده‌ای دارد، پیگیری کردیم و وزیر آموزش و پرورش دستور دادند بدون طی مراحل قانونی به مدرسه ایرانیان در فرانکفورت اعزام شود.

نماینده مراغه و عجیب شیر تصریح کرد: با دستور وزیر آموزش و پرورش قرار شد طبقه فوقانی مدرسه ایرانی فرانکفورت برای اسکان این خانواده در نظر گرفته شود تا بتواند ضمن تدریس، درمان این دانش‌آموز را نیز پیگیری کنند.

وی افزود: نهایتا ویزا و پاسپورت اخذ و در بهمن ماه 92 این خانواده به فرانکفورت اعزام شدند.

دواتگری در ادامه اظهار داشت: سه ساعت قبل از پرواز، سرکنسول ایران در فرانکفورت یعنی آقای عبداللهی از مدیر مجتمع آموزش و پرورش در فرانکفورت درخواست می‌کند که این فرهنگیان حق اشتغال در مدرسه مذکور و حق ورود به آلمان را ندارند و برای حضور این خانواده در آلمان موانعی ایجاد می‌کند.

وی با بیان این که به محض اطلاع از این موضوع پیگیر شدیم، گفت: از آن جایی که این فرهنگیان در یک مجتمع آموزشی قصد اشتغال داشتند بنابراین سرکنسول ایران در فرانکفورت حق دخالت نداشت و خارج از حیطه اختیارات او بود بنابراین نهایتا این خانواده به آلمان اعزام شدند.

دواتگری تصریح کرد: بعد از حضور خانواده مذکور در آلمان، باید برای هزینه درمان بیمه می‌شدند و زمانی که برای بیمه شدن مراجعه می‌کنند بیمه آلمان از سرکنسولگری درخواست معرفی‌نامه می‌کند ولی متاسفانه کنسولگری از ارایه معرفی نامه خودداری می‌کند در حالی که این دانش‌آموز در انتظار درمان بود.

وی تاکید کرد: نهایتا موضوع را از کانال وزارت امور خارجه از طریق آقای ظریف و قشقاوی پیگیری کردیم و به سرکنسول اعلام کردند که هزینه درمان این دانش‌‌آموز یک میلیون یورو است و ما قدرت پرداخت آن را نداریم ولی ما اعلام کردیم نیازی به پرداخت هزینه از سوی شما نیست بلکه معرفی‌نامه صادر کنید.

نماینده مردم مراغه و عجیب شیر ادامه داد: متاسفانه سرکنسولگری ایران در فرانکفورت اطلاعات غلطی را به وزیر امور خارجه ارائه می‌کرد و براساس اطلاعات غلط وزارت امور خارجه دستورات لازم را صادر می‌کرد.

وی ادامه داد: بعد از یک ماه و اندی بلاتکلیفی مجددا با آقای رئیس‌جمهور و وزیر آموزش و پرورش در این باره گفتگو کردم به طوری که آقای فانی به مدیر مدرسه ایرانی فرانکفورت دستور دادند شخصا این موضوع را پیگیری کند و نهایتا ظرف 48 ساعت بیمه‌نامه صادر شد و علی‌رغم صدور بیمه نامه کنسولگری ایران در فرانکفورت به این موضوع اعتراض داشت.

رئیس کمیته مطالبات ملی مجلس خاطر نشان کرد: متاسفانه سرکنسول ما در آلمان با رسانه دویچه‌وله این کشور مصاحبه می‌کند و اعلام می‌کند این دانش‌آموز و خانواده آن باید به ایران برگردند؛ این در حالی است سرکنسول حق مصاحبه نداشته و تخلف کرده است.

وی افزود: به محض بستری شدن دانش‌آموز 16 ساله ایرانی، سرکنسولگری ایران در فرانکفورت به رئیس بیمارستان مذکور نامه می‌نویسد و می‌گوید امکان درمان این دانش آموز در ایران فراهم است لذا از پذیرش درمان این دانش آموز خودداری کنید!

دواتگری ادامه داد: همه اقدامات انجام و درمان شروع شد ولی متاسفانه روز گذشته این دانش‌آموز فوت کرد.

وی تصریح کرد: نکته حائز اهمیت این که سرکنسولگری ایران در فرانکفورت که وظیفه حمایت از حقوق افراد ایرانی مقیم درفرانکفورت دارد با اطلاعات کذب و بی‌اساس به وزارت امور خارجه در مقابله با اتباع کشورش قرار گرفته و این امر منجر به فوت این شهروند ایرانی شد.

نماینده مردم عجیب‌شیر و مراغه با بیان این که برای وزارت امور خارجه متاسفم گفت: وزارت امور خارجه نظارتی به کارکنان و اطلاعات آن‌ها ندارد و کارکنان این وزارتخانه در خارج از کشور بعضا اقداماتی انجام می‌دهند که هیچ‌گونه توجیه عقلی نمی‌تواند داشته باشد.

رئیس کمیته مطالبات ملی مجلس تصریح کرد: در این رابطه با وزیر امور خارجه و معاون پارلمانی وی گفتگو کردم و مراتب اعتراض خود را اعلام کردم که براساس اطلاعات کذب تصمیم‌گیری کردند.

وی ادامه داد: سرکنسولگری ایران در فرانکفورت به دلیل مصاحبه با یک رسانه آلمانی که در آن علیه یک ایرانی مصاحبه کرده، صلاحیت این سمت را ندارد و باید از مسئولیت خود عزل شود.

دواتگری تاکید کرد: روز یکشنبه هفته آینده سوال از وزیر امور خارجه را تقدیم هیئت‌رئیسه خواهم کرد تا این موضوع پیگیری شود چرا که حیثیت نظام زیر سوال رفته است و این سرکنسولگر حتی یک دقیقه صلاحیت ادامه مسیر را ندارد.

نماینده مراغه و عجیب‌شیر اظهار داشت: اعتماد بی‌جای وزیر امور خارجه به سرکنسولگری ایران در فرانکفورت آلمان جای تاسف دارد و از این جهت متاسفم اگر چنین شرایطی حاکم است که آقای وزیر به راحتی گزارشات کذب سفارت‌خانه‌ها و کنسولگری‌ها را بدون بررسی می‌پذیرد در روابط خارجی در آینده با چالش‌های جدی مواجه خواهیم شد.

رئیس کمیته مطالبات ملی مجلس با بیان این که وزیر امور خارجه را به مجلس احضار خواهیم کرد خاطر نشان کرد: آقای ظریف باید در قبال این موضوع پاسخگو باشد.

این در حالی است، اعزام دانش آموز نخبه مراغه‌ای برای مداوا به آلمان با دستور رئیس جمهور صورت گرفت.

دانش‌آموز نخبه و جوانترین شاعر مراغه‌ای با دستور ویژه رییس جمهوری اسلامی ایران برای مداوا به خارج از کشور اعزام شد.

 سایه مقدسی به خاطر بیماریˈای.ال.الˈ (All) خونی در رنج بود که با دستور دکتر روحانی و حمایت وزارت آموزش و پرورش برای مداوا به آلمان اعزام شد.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۵
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۳:۲۸ ۱۲ مرداد ۱۳۹۶
خدا رحم کنه
Russian Federation
ناشناس
۰۱:۵۷ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
ابروی انسانیت را برده است باید بررسی شود که در دوره تصدیگری اش بر کنسولگری چکارهای دیگری کرده که برخلاف منافع ملی و مردم کشور بوده است جای ان هست که مجازات زندان برایش درنظر گرفته شود .همانگونه که وقتی در مسولیت قرار دارند از مزایایش استفاده میکنند باید مجازات خطایشان را هم ببینند .
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۱:۱۴ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
از وزارت خارجه خواهش میکنم پیگیر این مسئله باشند.
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۸:۵۰ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
چه بگویم که این عمل گریه داره .
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۳۵ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
پیدا کنید پرتقال فروش را .......!

آخرش سایه مقدسی خودش مقصر میشه . میخواست مریض نشه . گناه سرکنسولگری شریفمون چیه ؟
Iran (Islamic Republic of)
shahin
۱۷:۲۷ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
خیلی متاثر شدم.خدا رحمتش کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
واقعا متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
سهراب
۰۲:۰۲ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
اگر کشوری مثل کره یا ژاپن چنین اتفاقی می افتاد رئیس حداقل وزیر مربوطه استعفا می داد
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۱:۴۷ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
تازمانی که با همدیگررودربایستی داریم ،مشکل مدیریت در جامعۀ اسلامی ما حل نخواهد شد !
اگر عملی غیر انسانی انجام دهی ، برای امام حسین هم که اشک بریزی از طرفداران یزیدی !
واقعاً « بِأَیِّ ذَنبٍ قُتِلَت»؟
Iran (Islamic Republic of)
SAFA
۰۱:۲۹ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
جای هیچ نگرانی نیست اگه هم بردارنش سر کنسولگری یه کشور دیگه ای میشه
Iran (Islamic Republic of)
قاسم
۲۱:۴۳ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
ایشان باید به ایران بیاید و به جرم قتل محاکمه شود.
Iran (Islamic Republic of)
فرهنگی دلسوز
۲۰:۳۵ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
واقعامتاسف شدم بایدهرچه سریعترعبدالهی اخراج ومحاکمه شود. مافرهنگیان ازاعماق قلب به خانواده ان مرحومه تسلیت میگوییم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
وزارت خارجه در برابر این دختر طفل معصوم باید جوابگو باشید
Switzerland
سایه
۱۹:۵۱ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
حتما طرف قرار بوده یکی از رفقاش بیاد آلمان برای مدرسه بعد که دیده این بندگان خدا اومدن اون طفلکی رو هدف گرفته و پرپرش کرد
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۱:۵۴ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
فقط اعدام
برای یک بار هم شده شده باید برخورد جدی صورت گیرد تا مسئولان دیگر جرات اینگونه اقدامات را نداشته باشند
Iran (Islamic Republic of)
فرید
۱۱:۵۰ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
آقای ظریف اخراجش کنید لطفاً.............
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۱:۴۸ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
واقعا متاسفم برای آقایون. توی کشور غریب به جای اینکه پشت هم رو داشته یاشیم بر ضد هم مصاحبه می کنیم ؟ واقعا چی رو می خواسته ثابت کنه ؟ اینکه قدرت داره ؟ باید از کاز عذلش کنن هر چه سریعتر
Iran (Islamic Republic of)
دفتر تصویربرداری هنرمندان
۱۱:۴۷ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
ما همه متاسفیم . . از ایرانی جماعت بعید این کار . ما ایرانی ها با غریبه ها این کار را نمی کنیم .
متاسف شدمممممممممممممممممم
United States of America
عباس
۱۱:۴۴ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
سرکنسول ایران در آلمان با ید به جرم قتل عمد یک ایرانی محاکمه و مجازات شود .
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۱:۴۴ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
خدا کنه واقعا پیگیری بشه نه مثل دیگر قضایا به درازا کشیده بشه بعد هم بدون نتیجه ماست مالی و فراموش بشه
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۱:۴۲ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
ضمن تسليت به ملت ايران براي از دست دادن يكي از فرزندانش . اين خانواده به هر طريق و روشي كه به آلمان رفته بودند چيزي از جرم ، بي وجداني و نامسلماني سر كنسولي كم نميكند. آقاي ظريف پيگيري كنيد مردم اعمال شمارا ميبينند
Finland
ناشناس
۱۱:۴۱ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
همه خود را رییس می دانند و اینقدر که برای سنگ اندازی اقدام می شود اگر برای کار اقدام شود کشور ما گلستان می شود.
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۱:۴۱ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
این کنسولگر باید به ایران برگردانده بشه و به سخت ترین شکل ممکن مجازات بشه. قتل کردن حتما این نیست که کسی رو مستقیم بکشی این که باعث مرگ کسی هم بشی قتله. اون هم یه نوجوان نخبه و شاعر. چطور میشه واکنش مسئولین این قدر کمه. سره یک فیلم که مردم اعتراض کردن همه مسئولین رفتن عذر خواهی کردن حالا به نوجوان به خاطر کم کاری کنسولگر فوت کرده همه ساکتن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
همكار محترم تسليت: جناب آقاي روحاني رئيس محترم جمهوربايد سركنسول گر اگر دراين جريان مقصر باشد سريعا اخراج ومحاكمه شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
جدا از کار ناپسند آقای سرکنسول جا داره از آقای مهدی دواتگری هم تشکر کنیم که اینقدر پیگیر امور مردم شهرشون هستند.
Iran (Islamic Republic of)
مهران
۱۱:۱۷ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
اگر سرکنسول گر مقصر است بايد بدون چون و چرا اعدام گردد تا درس عبرتي باشد براي ديگران و هم مرحمي بر دل داغ ديدگان
United States of America
حسین
۱۱:۱۷ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام باید این سر کنسول به اشد مجازات محکوم شود تا درس عبرتی برای بقیه باشد
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۱:۱۶ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
این سرکنسولگر بی رحم رو باید اعدام کرد خانواده مقتول باید عبداللهی رو ترور کنند.
Iran (Islamic Republic of)
مهران
۱۱:۱۰ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
اگر سر کنسول گر مقصر است بدون چون چرا بايد اعدام شود تا درس عبرتي باشد براي ديگران و هم مرحمي باشد بر دل داغ ديدگان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
فقط برکناری کافی نیست. این آقا قطعا باید دادگاهی و محاکمه بشه.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۲۷ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
مرگ یک هم وطن خیلی دردناکه
اما باید پای صحبت سرکنسول هم نشست و دید چی میگه
شاید واقعا میشد در ایران مداوا بشه و با پارتی بازی میخواستن هزینه درمان رو بندازن گردن دولت
خیلی ها هستن که واقعا نمیشه تو ایران درمان بشن ولی چون آشنا ندارن به خارج اعزام نمیشن و جان خودشونو از دست میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
برادر گیرم با پارتی بازی بوده جون یه ادم در میون بوده حالا با پارتی یا بی پارتی.
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۷:۱۰ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
این بیماری در ایران کاملا قابل درمان است.احتمالا بحث چیز دیگری است.یکطرفه قضاوت کردن اشتباه است.
Iran (Islamic Republic of)
ابرام
۰۶:۲۵ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام
اگه راست باشه که در ایران درمان این بیماری امکان داره در اصل آنهایی که زمینه اعزام این مرحوم به خارج را مهیا کردن باید محاکمه شوند چون معتقدم پول بی زبون بیت المال را هرگز به کفار نباید داد ولی اگر امکان درمان در کشور نبود باید سرکنسول محاکمه شود
-
طيب
۱۰:۲۵ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
حالا اين سر كنسول حرف حسابش چي بود چرا با اين خانواده لج كرده بود اميدواريم با كليد تدبير و اميد بتوان در مورد خون اين دانش آموز پاسخ گوي آيه باي ذنب قتلت باشيم
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۰:۲۴ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
اگه واقعا همینطوره که تو گزارش گفتین،جای تاسف داره و باید از از سمتش عزل بشه!!!
Germany
یک هموطن
۱۰:۲۳ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
چنانچه صحت داشته باشد ، بازداشت و محاکمه این سرکنسول را خواستاریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
ظریف رو بیارین مجلس تا توضیح بدهد
Iran (Islamic Republic of)
محمد طه
۱۰:۲۲ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
واقعا سرکنسولی ایران تو فرانکفورت مسلمان و ایرانی بوده؟ آخه بنده خدا چطور دلت اومد با یک هموطن چنین کاری کنی؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۲۲ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
با سلام
واقعا این دیپلمات ابروی هر چی ایرانی برده چرا برکنار وبازخواست نشده هنوز
Iran (Islamic Republic of)
Amir
۱۰:۲۰ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
اگه غیرت و شرف یه ایرانی تو خونشون بود با این طفل معصوم این برخورد نمیشد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
اين فرد بايد به اين فراخوان شود و فورا بازداشت و محاكمه شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۶ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
وزارت خارجه می بایست آقای عبداللهی رو هر چه سریعتر احضار و این رفتار غیر اخلاقی سریع پیگیری بشه
Germany
ناشناس
۱۰:۱۵ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
واقعا جای تاسف داره
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۰:۱۵ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
این همه خرجهای میلیاردی برای کسب رتبه ی هیچ و این هم کار شکنی برای نجات جان یک انسان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
مگه دختر 16 ساله چه گناهي داره که بايد تاوان بي توجهي و بي مسئوليتي انسان هاي بي کفايت رو بده ، تاسف !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
تاسف ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
داشتن احتمالا جدول حل میکردند توی رویاها سیرمیکردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
به این میگن نخبه‌پروری؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مهیار
۱۰:۱۱ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
واقعاٌ متاسفیم.سر کنسول محترم ازبیمارستان درخواست اخراج مریض را از بیمارستان دارد. به نظرمن هیچ انسان باوجدان بادشمنش هم اینچنین رفتار نمیکند .
-
ناشناس
۱۰:۰۹ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
مقامات ایرانی در کنسولگری آلمان چقدر قدر هموطنان خود را می دانند جای بسی تاسف است که درمورد یک بیمار این چنین سنگ اندازی شود
Iran (Islamic Republic of)
Amir
۱۰:۰۷ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
امیدوارم خود همون آقایونی ک سنگ اندازی کردن تا این دختر بچه بی گناه اینجور جلو چشم پدر مادرش جون بده واسه خودشون پیش بیاد ... شرف و غیرتتون کجا رفته؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
مهاجر تنها
۱۰:۰۶ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
من از بیگانگان هرگز ننالم

که با من هرچه کرد آن آشنا کرد

سایه جان روحت شاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
باید این موضوع بررسی وعاملان این کار مورد پیگرد قرار بگیرند وکسی در هرجایگاه ومقامی اگر کوتاهی کرده باشد باید مورد پیگر قانونی قرار بگیرد
Iran (Islamic Republic of)
نبی ازایلام
۱۰:۰۵ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
به خانواده داغدارش تسلیت میگویم وبرای آن مرحوم علودرجات وغفران الهی مسئلت مینمایم ودرودبر نماینده مردم عجب شیرومراغه میفرستم برای این تعصب وغیرت واقعآقابل تحسین است ،خواهش میکنم تاآخرین قطره خون پیگیرمسئله بشن چراکه غریبانه ومظلومانه جان داده.....!؟
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۰:۰۳ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
ظاهرا در این موضوع اقای سرکنسول کاسه داغتر از اش بوده اند چرا که بیمار با دستور رییس جمهور اعزام شده است ولی ایشان اقدامی بازدارنده داشته است!
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۰:۰۲ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
خدا رحمتش کنه
واقعا برای این افراد کوته فکر متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
وزارت خارجه می بایست آقای عبداللهی رو هر چه سریعتر احضار و این رفتار غیر اخلاقی سریع پیگیری بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
آقای ظریف اقدام سریع و قاطعانه
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۹:۵۹ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
متاسفانه این افراد در خیلی جاهای این مملکت پست دارند .....خیلی ناراحت کننده بود در کشور غریب از هم وطن خنجر بخوری.. این فرد باید محاکمه شود
Iran (Islamic Republic of)
مسلمان
۰۹:۵۷ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
وا اسفا
-
حسن
۰۹:۵۴ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
اگه یک فوتبالیست انگشتش زخم شده بود در بهترین بیمارستان آلمان بستری میشد ، اقایان مسئول این کارها روز قیامت جواب دارد
Iran (Islamic Republic of)
امير
۰۹:۵۱ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام مسئولين اين شخص كه گفته مي شود سركنسول مي باشدايراني نيست چراكه يك ايراني انهم ازنوع مسلمان اين رفتاررانمي كند بايدازاوشكايت شود ومجازات رفتاربدش رابكشد
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۱۵:۳۵ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
به جاست در این مساله وزارت اطلاعات هم وارد شود چرا که بوی خیانت از سوی کنسولگری به مشام می رسد. اگر این اخبار بدون هیچ حاشیه ای درست باشد قطعا" ای آقای کنسول خیانت کرده و باید مجازات شود.
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۷:۳۴ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
به نظر بنده قضاوت یکطرفه و احساسی همیشه به ما ایرانیها ضربه زده است.مطمئنا قضیه اینجور نیست و حرف طرف مقابل را باید شنید.
آخرین اخبار