تیم فوتبال بایرن مونیخ با نتیجه 4 بر صفر مقابل رئال مادرید شکست خورد و از لیگ قهرمانان اروپا خداحافظی کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، در نخستین دیدار از دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و در دیداری حساس، تیم فوتبال بایرن مونیخ در حالی در ورزشگاه آلیانس آرنا از رئال مادرید و شاگردان کارلو آنچلوتی پذیرایی می‌کرد که در بازی رفت در سانتیاگو برنابئو با نتیجه یک بر صفر مغلوب این تیم شده بود.

هر دو مربی یعنی کارلو آنچلوتی و پپ گواردیولا تاکنون دو بار این رقابت‌ها را فتح کرده‌اند، هر دو قهرمانی گواردیولا با بارسلونا و هر دو قهرمانی آنچلوتی با آث میلان بوده است.

این مسابقه حساس در نهایت با نتیجه 4 بر صفر به سود رئال مادرید به پایان رسید تا پپ گواردیولا پس از از دست دادن تیتو ویلانووا دوست و همکار خود، به فاصله چند روز لیگ قهرمانان اروپا را هم از دست بدهد.



سرخیو راموس در دقایق 16 و 20 و کریستیانو رونالدو در دقیقه 34 و 90 برای رئال مادرید در این دیدار گلزنی کردند.

کریستیانو رونالدو نیز با این دو گلی که امروز به ثمر رساند، در جدول گلزنان لیگ قهرمانان اروپا 16 گله شد تا ضمن شکستن رکورد 14 گل لیونل مسی، رکوردی جدید از خود خلق کند.

بدین ترتیب تیم فوتبال رئال مادرید موفق شد در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 5 بر صفر بایرن مونیخ و مدافع عنوان قهرمانی را حذف کرد و به فینال این رقابت‌ها راه یافت.

برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
aliguy
۱۶:۵۰ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
اخه تو چه میدونی فوتبال چیه پارسال که رئالو قهوه ای کردیم صدات درنمیومد دورتموند با یه مشت جوون پارش کرد بارسا رفت و برگشت 7 تا خورد 1 گل نزد این گواردیولاست که نمیدونه چیکار کنه ما هروقت مربی المانی داشتیم قهرمان اروپا شدیم از اوتمار هیسفیلد گرفته تا یوپ هنکس تو در مورد تیمایی ایران بنویس
United States of America
مهدى
۰۹:۵۴ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
ﺑﺎﻳﺮﻥ ﺍﺯ ﻫﻤﻮﻥ ﺍﻭﻟﺶ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﺑﻮﺩ ﻛﻪ کاری ﻧﻤﻴﺘﻮﻧﻪ ﺑﻜﻨﻪ اﺰ ﻫﻤﻮن ﺍﻭﻟﺷﻢ ﺗﻴﻢ ﺿﻌﻴﻔﻰ ﺑﻮﺩ و ﻣﺮﺩ ﻟﻴﻚ ﻗﻬﺮﻣﺎﻧﺎﻥ ﻧﺒﻮﺩ ﺑﺎﺯﻳﺶ ﺑﻪ ﺩﺭﺩ ﻫﻤﻮﻥ ﺑﻮﻧﺪﺳﻠﻴﻜﺎ ﻣﻰ ﺧﻮﺭﺩ بس
-
محمد
۰۹:۱۰ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
گل دوم رونالدو خیلی حساب شده بود
آخرین اخبار