نمایندگان شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه در كنگره بين‌المللي حمل و نقل عمومي خاورميانه و شمال آفريقا (MENA) در دبی حضور دارند.

به گزارش خبرنگاراجتماعی باشگاه خبرنگارانغ كنگره و نمايشگاه بين‌المللي حمل و نقل عمومي كه بزرگترين گردهمائي خانواده بزرگ صنعت حمل و نقل عمومي در منطقه خاورميانه و شمال آفريقا است به مدت چهار روز و از هفتم تا دهم اردیبهشت در شهر دبي در حال برگزاري است.

بررسي چالش‌هاي كنوني در زمينه حمل و نقل عمومي و همچنين ارايه آخرين دستاوردهاي صنعت حمل و نقل ريلي از اهداف این گردهمایی است که توسط کارشناسان اين حوزه مورد بحث و تبادل و نظر قرار می‌گیرد.

در حاشیه این کنگره، نمایشگاهی هم با حضور پرشمار متخصصین و مدیران ارشد کمپانی‌های خارجی و داخلی عرصه حمل و نقل دایر است که شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه نیز آخرین دستاور‌دهای خود را در این زمینه در معرض ديد عموم بازديدگنندگان قرار داده است که با استقبال بازدیدکنندگان مواجه شده است.

در اين كنگره محسن نایبی مدیرعامل و عضو هيئت مديره شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه به همراه احسان مقدم مشاور مديرعامل و مدير ارتباطات و امور بين‌الملل و علي عبداله پور مشاور مديرعامل و مدير كيفيت و ايمني عمليات حضور دارند.   

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار