به منظور کمک به نیازمندان طرح جهادی هبه با جمع آوری بیش از 2 هزار قلم از لوازم مازاد شهروندان در شمال تهران اجرا شد.

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  مجید سعادتمندی، مدیر مرکز رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری  منطقه یک گفت: در آستانه فرا رسیدن سال نو و استقبال از بهار 93 طرح هبه با هدف جمع آوری اجناس مازاد که هنوز قابلیت استفاده دارند و می‌توان با تعمیر و بازسازی مختصر آنها را در اختیار نیازمندان قرار داد، به صورت گسترده در سطح منطقه و با مشارکت خیرین شورایاران، مدیران محله و نواحی دهگانه انجام شد.

وی گفت : در سال 92 تعداد 645  مورد پیام هبه در سامانه مدیریت شهری  137 منطقه یک ثبت شد که 360 مورد آن که بیش از 2 هزار قلم لوازم از قبیل مبل، تخته خواب، کمد، فرش، یخچال، تلویزیون، اتو، لباس، کتاب و ... بود  توسط عوامل اجرایی هبه جمع‌آوری و جهت ترمیم و بازسازی به انبار مرکزی هبه  منتقل شد.

سعادتمندی خاطر نشان ساخت: هر سال در اسفند ماه به علت انجام سنت خانه تکانی و جابجایی وسایل منزل شهروندان، این پیامها افزایش یافته و تعداد اهداء کننده نیز افزایش می‌یابد که این امر نشان دهنده مشارکت معنوی شهروندان خیرخواه است.

مدیر مرکز رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری منطقه یک افزود : معرفی شدگان عمدتا از سوی شورایاری محل، ائمه جماعات مساجد،  امور بانوان منطقه و یا سایر نهادها و ارگانهای سطح منطقه بودند که کالاهای بازسازی شده به این عزیزان اهدا می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار