نشریه آمریکایی فوربس اسامی ده جوان ثروتمند دنیا را منتشر کرد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از فوربس ؛‌ این نشریه در تازه ترین گزارش خود اسامی 10 تن از ثروتمندترین افرادی را که سن آنان به 40 نرسیده است ،‌ منتشر کرد . این اسامی به شرح ذیل می باشد :

 1/ ایمن حریری : 
ایمن حریری با ثروتی معادل 135 میلیارد دلار به دنیا آمد . این جوان 34 ساله پسر رفیق حریری ،‌ نخست وزیر سابق لبنان است .

وی مدیر یکی از بزرگترین شرکت های ساخت و ساز در خاورمیانه بنام "سعودی اوگر" می باشد . وی پیش از به ارث بردن ثروت هنگفت پدرش در شرکت "اوگر تلکام" مشغول به کار بود .  این شرکت تامین کننده خدمات ارتباطی در منطقه خاورمیانه  و آفریقاست . 

حریری بعنوان 618مین ثروتمند دنیا بدون توجه به سن پایین وی رتبه بندی شده است . ایمن به همراه خواهر و برادر خود پس از ترور پدرشان به ثروتی معادل 4/1 میلیارد دلار دست پیدا کرد . وی همچنین در سالهای 2009 تا 2011 بعنوان نخست وزیر لبنان بوده است . 

2/ یون بایر :
یون بایر ،‌دختر "هینز بایر" ناشر سرشناس آلمانی است که در سن 37 سالگی ثروتی معادل 2/4 میلیارد دلار را داراست . این میلیونر جوان هم اکنون مدیر اجرایی "گروه انتشاراتی بایر" آلمان می باشد . وی هم اکنون یکی از ثروتمندترین زنان دنیا به شمار می رود . یون یکی از پنج منتشر کننده برتر این شرکت سرشناس انتشاراتی است . 

"گروه انتشاراتی بایر" مسئول چاپ و انتشار بیش از 600 نشریه در کشورهای مختلف دنیاست که همین موضوع قدرت بیشتر این زن را در مدیریت اجرایی چنین شرکتی نشان میدهد .

علاوه بر نشریات ، بسیاری از شبکه های رادیویی و تلویزیونی تحت پوشش " گروه بایر" هستند . علاوه بر آلمان ، گروه بایر نمایندگی هایی نیز در نیوزلند ، استرالیا ، انگلیس و آمریکا دارد . 

3/هویان یانگ
این زن 31 ساله نه تنها یکی از ثروتمندترین افراد درچین است بلکه جزو ثروتمندترین انسانهای دنیا به شمار می رود . ثروت هویان 5/7میلیارد دلار ارزیابی شده است .

وی ثروت میلیاردی خود را به واسطه پدر ثروتمند خود که موسس و مدیر بزرگترین شرکت ساخت و توسعه املاک و مستغلات در چین می باشد ، بدست آورده است . وی با تنها 31 سال سن اصلی ترین سهامدار  این شرکت است . 

باوجود اینکه هویان ملیت چینی دارد ولی از سال 2003 در دانشگاه ملی اوهایو تحصیل کرد و بلافاصله پس از فارغ التحصیلی سهام عمده شرکت پدرش به نام وی شد .گفتنی است که هویان یانگ در سن 26 سالگی عنوان ثروتمندترین زن چین را به خود اختصاص داد . 

4/ سین پارکر :
پارکر در سن 31 سالگی به سمت نخستین رییس بزرگترین شبکه اجتماعی جهان (فیس بوک) دست یافت . وی همچنین یکی از موسسین سرویس به اشتراک گذاری فایل بنام "نبستر" بوده است . این جوان 34 ساله ثروتمندترین کارآفرین ثروتی معادل 2/1 میلیارد دلار می باشد . 

پارکر در دبیرستان صنایع تحصیل می کرد و بر اساس برخی گزارش ها در دوران دبیرستان پروژه هایی را برای سازمان سیا طراحی و اجرا می نمود و درآمد سالانه وی مبلغی معادل 80 هزار دلار بود . سین پارکر نیز همانند سایر میلیاردرها هرگز تحصیلات دانشگاهی نداشت . 

5/ اسکات دانکن :
دانکن نیز با ثروت تقریبی 5/5 میلیارد دلار به راحتی در ردیف ثروتمندترین اشخاص دنیا قرار می گیرد . این جوان 30 ساله بخش اعظمی از ثروت خود را از نیاکانش به ارث برده است . 

دن دانکن،‌ پدر فقید اسکات رییس یک شرکت بزرگ تامین و انتقال انرژی بود . این شرکت هم اکنون دارای 50 هزار مایل خط لوله انتقال نفت ، گاز و محصولات پتروشیمی است . 

6 / داستین موسکوویتز :
داستین 29 ساله یکی از شرکا و همکاران مارک زوکربرگ ، موسس فیس بوک بود . این مهندس کامپیوتر با ثروتی معادل 3/8 میلیارد دلار در سال 2008 شرکت فیس بوک را ترک کرد و در شرکت امور مربوط به نرم افزارهای موبایلی مشغول به کار شد . 

شایان ذکر است علیرغم ثروت میلیاردی موسکوویتز ،‌وی زندگی کاملا معمولی داشته و همانند یک شهروند قشر متوسط زندگی می کند . 

7/ آلبرت ماریا :
این اشراف زاده آلمان در سن 8 سالگی یکی از بزرگترین ثروت های دنیا را از خانواده خود به ارث برد . "آلبرت ماریا لامورال میگوئل ژوهانس گابریل پرینز وان ترند آن تکسیز " که هم اکنون 29 ساله است با ثروتی معادل 1/5 میلیارد دلار یکی از ثروتمندترین انسانهای روی کره زمین محسوب می شود . 

8/ الجاندرو سانتو دومینگو داویلا :
ثروت پسر ارشد پادشاه فقید کلمبیا به مبلغی بالغ بر 11/7 میلیارد دلار میرسد که از پدر خود به ارث برده است . داویلا 36 ساله همچنین شهرت و ثروت خود را مدیون فعالیت خود در موزه هنر "متروپولیتان" نیویورک است . وی اکنون مدیرعامل یک شرکت مشاوره سرمایه گذاری واقع در نیویورک می باشد . 

9 / مارک زوکربرگ :
موسس و مدیر سرشناس بزرگترین شبکه اجتماعی در اینترنت (فیس بوک) با ثروتی معادل 3/8 میلیارد دلار علاوه بر اینکه یکی از ثروتمندترین اشخاص دنیاست بلکه نفوذ فراوانی نیز دارد . زوکربرگ 28 ساله است . 

10 / لری پیج : 
لری 39 ساله نیز یکی از ثروتمندترین های دنیا به شمار می آيد . وی مدیر شرکت بزرگترین موتور جستجوی اینترنتی دنیا ٰ‌گوگل بوده و ثروتی معادل 23 میلیارد دلار دارد . 


انتهای پیام / 


برچسب ها: ثروت ، جوان ، فوربس ، نشریه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار