اقرار به شکست و مواضع متناقض این فعال جریان نفاق با تمسخر و سرزنش همقطاران وی در اپوزیسیون مواجه شده بطوری که او را نماد ذلت و سرافکندگی اپوزیسیون معرفی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار وبگردی باشگاه خبرنگاران، اظهارات چند ماه  پیش ابراهیم نبوی از فعالان محوری روزنامه های زنجیره‌ای دوره اصلاحات پس از  اعلام نتایج انتخابات سال 92 در خصوص بازگشت به ایران‌، همچنین سفارش وی به همقطاراناش در اپوزیسیون در این خصوص حال دردسرهای جدیدی را برایش به وجود آورده است‌.

چند ماه پیش بود که "ابراهیم نبوی" روزنامه‌نگار روزنامه‌های زنجیره‌ای در مصاحبه با BBC فارسی از اشتیاقش برای بازگشت به ایران گفت و عنوان کرد: من نمی‌خواهم ۳۰ سال اینجا بمانم و بپوسم. می‌خواهم به ایران بروم ۶ ماه به زندان بروم و بعد بیرون بیایم و کارم را انجام دهم.

وی همچنین در برنامه افق صدای امریکا خطاب به همقطارانش در جنبش زرد شده سبز که در حال حاضر خواهان بازگشت به کشور هستند، گفته بود: ”دیگر کتاب‌هایش به مانند دوره اصلاحات در بین ایرانیان خارج کشور خریدار ندارد و نیاز به بازگشت را بیشتر از قبل احساس می‌کند و برای اوایل سال 93 و در بهار قطعا به کشور بازخواهدگشت."

نبوی همچنین خطاب به همقطارانش  گفته بود : ”از شما می‌خواهم که تا دو ماه دیگر برای بازگشت صبر کنید طبق اطلاعاتی که من دارم دو ماه دیگر بهترین زمان برای بازگشت به ایران است و زمینه مهیاست!”
 
اما به ظاهر اتفاقات و پیشگویی‌های نبوی درست از آب در نیامده و  مشاور معروف مهاجرانی در پروژه( خر تراوا ) در فتنه 88 در جدیدترین پست فیس بوکیش با اعتراف به اقتدار دستگاه قضایی در کشور و مطالبات مردمی در خصوص برخورد با عوامل فتنه با نا امیدی اظهار می‌دارد که از تصمیم گذشته‌اش برای بازگشت به کشور منصرف شده است و حرف‌هایش در گذشته را پس می‌گیرد!
 
 اقرار به شکست و موضع گیری‌های نبوی با تمسخر و سرزنش همقطاران وی در اپوزیسیون مواجه شده بطوری که او را نماد ذلت و سرافکندگی اپوزیسیون معرفی می‌کنند.

 نبوی که زمانی نه چندان دور به سمبل مبارزات مدنی در میان برخی از اصلاح‌طلبان افراطی شناخته می‌شد، از طرفی وا نمود می‌کرد بدلیل بدهی‌هایی که دارد مأمورین شرکت‌های اروپایی در حال جمع آوری و مصادره اموالش هستند و از سوی دیگر در پستی خصوصی از لاابالی گری‌هایش در مراسم عیاشی با همقطاران جنبش زرد شده به اصطلاح سبز و رقاصی و شراب‌خواری افراطی‌اش بارها با افتخار یاد می‌کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
-
ghaffar
۰۸:۴۴ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
مرگ بر فتنه گر. مرگ بر منافق وطن فروش
United States of America
دفتر هنرمندان
۰۹:۳۸ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
خاک برسرش . بمون بپوس
Iran (Islamic Republic of)
omid
۰۸:۴۶ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
وطن فروش حق بازگشت ندارد عیاش
Iran (Islamic Republic of)
حمیدرضا میرکیانی
۱۶:۵۹ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
این جور آدمها وطن و ملت رو به پیکی و شبی میفروشند
البته برای بی بی سی چی ها بد نیستند
لیاقت شبکه های انگلیسی و امریکائی بیشتر از این آشغالها نیست
Iran (Islamic Republic of)
احمد علی جهان بین
۱۶:۴۷ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
مرگ بر منافق وطن فروش و بی غیرت