مراسم بزرگداشت دکتر "سپیده خلیلی"، از سوی مجله شهرزاد در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بر پا می-گردد.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران؛ مراسم بزرگداشت دکتر سپیده خلیلی، نویسنده، مترجم و روزنامه نگار در آخرین روز برپایی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، از سوی نشریه شهرزاد در سرای اهل قلم کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

سپیده خلیلی، دکترای روانشناسی، نویسنده و مترجم بیش از صد و پنجاه عنوان کتاب برای کودکان و درباره کودکان سال 1338 در شمیران به دنیا آمد و از سال 1368 به نویسندگی و ترجمه پرداخت. وی در سال 1372 مجله رشد کودک را بنیان گذاشت و طی این سال¬ها سردبیری مجلات مختلف همچون رشد کودک، رشد نوآموز، شاهد کودکان و پرستو (ضمیمه نشریه بچه¬های شرق) را به عهده داشته است.

  وی یکصد و پنجاه عنوان کتاب ترجمه و تالیف برای خردسالان، کودکان، نوجوانان و بزرگسالان نشر کرده است که جوایز جشنواره‌های کتاب کانون پرورش فکری کودکان، جشنواره مطبوعات کودک، دوچرخه طلایی و ... را برای وی به همراه داشته است. وی همچنین عضو شورای دفتر تالیف کتب درسی و کارشناس کتب خارجی کتابخانه ملی کودک و نوجوان است. 

این فارغ التحصیل دکترای روانشناسی بالینی از دانشگاه براون شوایگ آلمان و عضو انجمن روانشناسان کودک ایران سالهاست که به مشاوره بالینی کودکان می‌پردازد.

  مراسم بزرگداشت سپیده خلیلی روز شنبه 20 اردیبهشت از ساعت 15 تا 17 در سرای اهل قلم کودک و نوجوان برگزار خواهد شد.

این مراسم از سوی نشریه تخصصی کودکیاری شهرزاد برپا خواهد شد.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار