رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه شورا در مقابل جنجال‌ آفرینی‌ها منفعل نمی‌شود، تاکید کرد: منفعت شیراز و شهروندان این شهر را به‌ واسطه‌ی اعتراض یک گروه، قربانی نخواهیم کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، غلام‌ مهدی حقدل سه‌ شنبه 9 اردیبهشت در همایش بزرگداشت روز شوراها در شیراز گفت: شاید زمانی با ایجاد سر و صدا افرادی مانع برسر راه پیشرفت این شهر ایجاد می‌کردند، اما امروز شورا مغلوب این اعتراض‌ها نخواهد شد.

وی برخی اعتراض‌ها را به دریایی کم عمق تشبیه و تصریح کرد: شورای چهارم از ابتدا مبنای کار خود را با تعامل، همفکری و تلاش برای توسعه‌ی شهر گذاشته و بر همین منوال هم حرکت خود را ادامه خواهد داد.

حقدل شورای شهر را محل خدمت و فرصتی برای ادای دین به انقلاب و شهدا دانست و با حاشیه‌ای خواندن بسیاری از مسائل، حل مشکلات شهر و مردم و ایجاد بستر برای رونق اقتصادی را مهمترین وظیفه این نهاد برشمرد.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با تصریح اینکه تسهیل حضور سرمایه‌گذاران و انجام سرمایه‌گذاری، از اولویت‌های مد نظر شورای اسلامی شیراز بوده و هست، گفت: هفته‌ای نیست که با سرمایه‌گذار و سرمایه‌ گذارانی جلسه نداشته باشیم و البته همه این جلسات به نتیجه نمی‌رسد اما نشان از وجود انگیزه برای سرمایه‌ گذاری است.

استفاده از ظرفیت شوراها برای توسعه فارس اولویت است



استاندار فارس گفت: یکی از مهمترین اولویت‌های مدیریت ارشد استان استفاده از ظرفیت‌ شوراها برای دست‌یابی به توسعه‌ای پایدار در حوزه‌های مختلف خصوصا تغییر چهره‌ی اقتصادی استان است.

دکترسید محمد احمدی سه‌شنبه 9 اردیبهشت در همایش بزرگداشت شانزدهمین سالروز تاسیس شوراها در شیراز گفت: بسیاری از مشکلات امروز فارس ریشه در نبود همدلی در گذشته دارد.

احمدی با تاکید بر اینکه امروز باید بر پراکنده‌کاری و جزیره‌ای عمل‌کردن نقطه‌ی پایان گذاشت، تاکید کرد: وضعیت امروز فارس با توجه به ظرفیت‌هایی که این استان دارد، به هیچ عنوان شایسته نیست و تردید ندارم که با همدلی و همراهی می‌توان بسیاری از مشکلات را برطرف کرد.

استاندار فارس یکی از مهمترین وظایف شوراها را شناسایی و دسته‌بندی مشکلات دانست و گفت: مسایل مهم و اولویت‌ها و مشکلات هر روستا و شهری باید توسط شورا در اختیار مجموعه‌ی مدیریتی قرار گیرد.

وی با تاکید براینکه همدل و همراه بودن، زمینه‌ساز همفکری و تعامل بهتر و کاهش مشکلات در حوزه‌های مختلف است، گفت: وقتی مشکلات را خوب و دقیق بشناسیم، راهکارهای مختلفی برای رفع آن پیدا خواهد شد.

استاندار فارس سفر تیم مدیریتی استان به شهرستان‌ها را در راستای شناخت دقیق‌تر از مسائل و مشکلات فارس دانست و تاکید کرد: امروز فارس از ظرفیتی بزرگ بنام مجمع نمایندگان برخوردار است که این ظرفیت می‌تواند بازوی توانمندی در حل مسائل باشد.

‌انتهای پیام /م
منبع: ایسنا
برچسب ها: شیراز ، همایش ، شوراها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.