معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری گفت: اتمام طرح های بالاتر از 80 درصد پیشرفت فیزیکی در دستور کار جدی دولت است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان ، محمدباقر نوبخت در سفر به استان کرمان از ساختمان نیمه تمام بیمارستان شهید باهنر کرمان و ساختمان در حال احداث آموزش و پرورش بازدید کرد.

وی در حاشیه ی بازدید از ساختمان در حال احداث آموزش و پرورش گفت: این طرح از سال 72 بدون داشتن ردیف بودجه ای آغاز شده و طی 20 سال گذشته پیشرفتی نداشته است.

نوبخت افزود: سازمان برنامه و بودجه کشور شناسنامه ای برای این طرح نداشته تا بودجه ای برای آن اختصاص دهد.

 مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان نیز طی این بازدید گفت: متأسفانه به دلیل عوض شدن مدیران طی سالهای اخیر ، این ساختمان پیشرفت نداشته است.

ابراهیم جهانگیری افزود: از ماههای پایانی پارسال پیگیر وضعیت این طرح بوده ایم و باید برای چگونگی انجام آن برنامه ریزی کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: 200 مکان کُلَنگی در آموزش و پرورش استان کرمان وجود دارد.

استاندار کرمان نیز در حاشیه ی بازدید نوبخت از ساختمان نیمه تمام بیمارستان شهید باهنر کرمان گفت: با توجه به اینکه ساختمان نیمه تمام بیمارستان شهید باهنر کرمان بالای 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است ، در سفر اخیر معاون اول رییس جمهور ، 40 میلیارد تومان برای تکمیل آن اختصاص یافته است.

آغاز عملیات اجرای مرحله اول طرح کمربند سبز حاشیه شهر کرمان از دیگر برنامه های سفر معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری به کرمان بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان در این طرح قرار است بیش از 400 هزار اصله درخت، حلقه ای به عرض 300 متر را در اطراف شهر کرمان ایجاد کنند.

این طرح با هدف جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز و مقابله با حاشیه نشینی با اعتبار 420 میلیارد ریال اجرا می شود.

مرحله اول این طرح به وسعت 150 هکتار و قرار است آب مورد نیاز به وسیله آبهای مازاد زیرسطحی تامین شود./س


برچسب ها: طرح ، پیشرفت ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.