دهمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان کیش که در آن بیش از 140 شرکت بزرگ سرمایه گذاری مسکن، انبوه سازان، تولیدکنندگان و صنعتگران حوزه ساختمانی داخلی و خارجی حضور دارند ، امروز با حضور مقامات کشوری در محل نمایشگاههای بین المللی جزیره کیش گشایش یافت.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان کیش؛ در این نمایشگاه ؛جدیدترین و نوین ترین دستاوردها ، تولیدات و فنآوری های علمی و صنعتی در زمینه مصالح ساختمان پایه ، ماشین آلات و تجهیزات ساختمانی، آسانسور و بالابرها،خانه های پیش ساخته، نقشه کشی و طراحی، سیستمهای تصفیه آب، تأسیسات حرارتی و برودتی، ابزار آلات، تجهیزات و ماشین آلات ساختمانی، تجهیزات و لوازم کار و ایمنی،در و پنجره ، شیشه و ماشین آلات وابسته، معماری، دکوراسیون، نماسازی، پوششهای سقف و دیوار، کفپوش،لوله و اتصالات،کاشی و سرامیک،برق وتجهیزات الکترونیک،صنایع زیر بنایی آب و گاز، خدمات فنی و مهندسی، عایقهای صوتی و حرارتی، محوطه سازی و دکوراسیون داخلی  ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

از کل شرکت کنندگان دراین نمایشگاه، 105 شرکت داخلی و 35 شرکت خارجی و مربوط به کشورهای، فنلاند، مالزی، ایتالیا، چین، انگلستان، تایوان، ترکیه، کره جنوبی و هلند است.

دهمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان کیش را اتاق تعاون مرکزی جمهوری اسلامی ایران با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش ، وزارت راه و شهرسازی ، سازمان توسعه تجارت ایران ، اتحادیه ها و انجمن های ساختمانی و دیگر نهادهای مرتبط برگزار شده است.

توسعه و گسترش سبک سازی و مقاوم سازی ساختمان سازی کشور ،کمک به رونق ساخت و ساز ، شناخت توانمندیها و کمبودهای صنعت ساختمان ، آشنائی با پیشرفت های روز این صنعت در جهان ، اشتغالزائی و ایجاد یک فضای اقتصادی و تجاری ويژه برای رويارویی شرکتهای فعال در زمینه ماشین آلات ، تجهیزات ، مصالح ، خدمات و تکنولوژی صنعت ساختمان و عمران ، مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است .

در طول چهار روز برگزاری این نمایشگاه ، قرار است پنج هیئت تجاری،اقتصادی از کشورهای منطقه آسیا و خاورمیانه در محل نمایشگاه حضور یافته و ضمن بازدید از نمایشگاه ، با انبوه سازان و صنعتگران حوزه ساختمان کشورمان وراد مذاکرات تجاری، صنعتی و اقتصادی شوند. 

در حاشیه برگزاری دهمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان کیش؛ برنامه های جانبی از جمله برگزاری نشستهای علمی در زمینه های سبک سازی و مقاوم سازی ساختمان ها،استفاده از مصالح سبک و با کیفیت، بازسازی بافتهای فرسوده و مقاوم سازی ساختمانهای روستایی و نیز همایشهای تخصصی متنوع دیگر، کارگاه های آموزشی و سمینارهای مرتبط با صنعت ساختمان ، برگزار  می شود.  
دهمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان کیش؛ از امروز  تا 12 اردیبهشت ماه هر روز از ساعت17 تا 21 در محل نمایشگاههای بین المللی جزیره زیبای کیش ، آماده بازدید علاقمندان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار