استان فارس از سرمایه گذاری فعالان اقتصادی عرب در زمینه های ساخت هتل های پنج ستاره، توسعه مترو شیراز، طرح های آب رسانی و به ویژه ساخت شهر سلامت در شیراز استقبال می کند و همچنین مشارکت سرمایه گذاران ابوظبی در فارس با روش BOT مورد توجه مدیریت ارشد استان فارس است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ استاندار فارس، شیراز را شهر دوم مردم امارات دانست و گفت: امیدواریم از این فرصت گرانبها در جهت توسعه روابط به خوبی استفاده کنیم.

احمدی افزود: با توجه به اینکه شهر شیراز در طول سال، پذیرای تعداد زیادی توریست از کشورهای عربی و به ویژه امارات متحده عربی است، ما علاقه مندیم با فراهم شدن شرایط و امکانات لازم، این ارتباطات گسترده تر از گذشته پیگیری شود.

استاندار فارس، با اشاره به حضور تعداد زیادی از ایرانیان در کشور امارات متحده عربی، از میزبانی این کشور از هموطنانمان قدردانی کرد و افزود: مردم ما همواره خاطرات خوبی از کشور امارات دارند و این مساله، زمینه مناسبی برای توسعه همکاری ها میان دو کشور را فراهم می کند.

سفر هیات سرمایه گذاری شیخ نشین ابوظبی به شیراز با رایزنی های استاندار فارس و همکاری سفیر جمهوری ایران در امارات متحده عربی، به منظور بررسی زمینه های سرمایه گذاری در شیراز و استان فارس صورت گرفته است.

انتهای پیام/س

برچسب ها: فعالان ، اقتصادی ، عرب ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.