مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرج گفت: دانشگاه آزاد به عنوان یکی از بزرگترین موسسه‌های آموزش‌عالی کشور که نیمی از جمعیت دانشجویی کشور را در خود جای داده، نباید دستخوش سیاسی کاری‌های افراد شود.

"وحید شورابی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران ، با اشااره به برخی انتصابات غیر متعارف در دانشگاه آزاد، گفت: به نظر می‌رسد برخی انتصابات در دانشگاه آزاد هدفمند صورت می‌گیرد، چرا که استفاده از افرادی که عقبه شبه‌انگیز دارند در امور دانشگاه جز اینکه فضای دانشگاه آزاد را ملتهب کند، کار دیگری را پیش نمی‌برد. 

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرج با بیان اینکه سیاستگذاری‌ها و انتصاب‌ها نباید قحط‌الرجال در دانشگاه آزاد را تداعی کند، تصریح کرد: دانشگاه آزاد به عنوان یکی از بزرگترین موسسه‌های آموزش‌عالی کشور که نیمی از جمعیت دانشجویی کشور را در خود جای داده، نباید دستخوش سیاسی کاری‌های افراد شود.

شورابی با تاکید بر اینکه افراد نباید دانشگاه آزاد را جزو اموال شخصی خود بدانند، اظهارداشت: دانشجویان و تشکل‌ها نباید نسبت به چنین مسائلی بی‌تفاوت باشند، چرا که حضور جریان‌های فکری در دانشگاه آزاد فضای دانشگاه را ملتهب کرده و از وظیفه اصلی خود که تولید علم است، منحرف می‌کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: اهداف ، دارای ، حتما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار