رژیم صهیونیستی از اوایل سال جاری میلادی ساخت748 واحد مسکونی برای شهرک نشینان صهیونیست را در کرانه باختری رود اردن و قدس آغاز کرده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛ به نوشته شماره امروز پایگاه اینترنتی روزنامه الدستور چاپ اردن،  رژیم صهیونیستی از اوایل سال جاری میلادی ساخت هفتصد و چهل و هشت واحد مسکونی برای شهرک نشینان صهیونیست را در کرانه باختری رود اردن و قدس آغاز کرده است.

مرکز جمع آوری اطلاعات درباره دیوار حائل و شهرک سازی در فلسطین فاش کرد رژیم اشغالگر اسرائیلی از آغاز سال جاری میلادی ساخت748 واحد مسکونی برای شهرک نشینان صهیونیست را در مناطق مختلف قدس و کرانه باختری رود اردن آغاز کرده است.

این مرکز با انتشار گزارشی اعلام کرد دولت راست گرای "بنیامین نتانیاهو" همچنین برای ساخت 4640 واحد مسکونی جدید در همه استان های کرانه باختری و شهر اشغالی قدس از آغاز سال جاری برنامه ریزی کرده است.

بنابر اعلام این مرکز واحدهای مسکونی جدید در شهرک های صهیونیست نشین (بسجات زئیف، النبی یعقوب، ریخس شعفاط، بنیامین، نفیه برات، جفعات زئیف، هار حوماه، جیلو و منطقه الشیخ جراح در شهر قدس اشغالی) و نیز شهرک های صهیونیست نشین (افرات، بیتار علیت، بیت لحم، بیت ایل، عوفرا در رام الله، وارئیل و عمانوئیل و الکانا در سلفیت، الفی منشیه و کرنی شمرون در قلقیلیه و الموج در شهر اریحا) در کرانه باختری رود اردن ساخته می شود.

در این گزارش آمده است به رغم مطرح شدن سخنانی درباره مذاکرات و تلاش های آمریکا برای به موفقیت رساندن روند سیاسی، در چهار ماه نخست سال جاری میلادی روند ساخت و ساز و احداث شهرک های صهیونیست نشین افزایش یافته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار