وزیر خارجه آمریکا گفت که آمریکا در حال رسیدن به تحریمی جامع برضد روسیه است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روسیا الیوم ، "جان کری" وزیر خارجه آمریکا شب گذشته در گفتگو با روزنامه وال استریت ژورنال با گفتن این سخنان که ایالات متحده به ارائه کمک‌ به نیروهای مسلح اوکراین ادامه می‌دهد گفت : دادن سلاح به اوکراین باعث نمی گردد تا تغییراتی ریشه ای و سریع در اوضاع اوکراین بوجود آید.

جان کری همچنین در سخنان خود با اظهار نگرانی از احتمال افزایش تنش‌ها در اوکراین گفت : این مسأله هنوز به سبب خویشتنداری که دولت اوکراین بکار بسته اتفاق نیفتاده است.

جان کری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش‌هایی که برای حل بحران اوکراین از طریق دیپلماتیک به انجام رسانده گفت : نتایج گاهی ناامید کننده است.

کری در ادامه صحبتهای خود بر ضرورت ادامه گفتگوها از طریق دیپلماتیک برای حل این بحران تأکید کرد و گفت : ضروری است که اقداماتی برای دفاع از این سیاست در صورتی که این تلاش‌ها به نتیجه نرسد انجام شود.

وی در پاسخ به تحریم بخش‌های اقتصادی روسیه در وضعیت کنونی گفت : ما در حال نزدیک شدن به این مسأله هستیم ؛ اگر روسیه به مسیر کنونی خود ادامه دهد ؛ مجبور به انجام این کار خواهیم شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: کری ، امریکا ، تحریم ، جامع ، روسیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۳:۲۵ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
آمریکا غلط میکنه با اربابش اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۱۱ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
تا چند سال اینده فکر کنم امریکا تمام کشورهای دنیا رو تحریم کنه غیر از خودش
آخرین اخبار