معاون بهداشتی علوم پزشکی مشهد گفت :900میلیارد تومان برای کمک به بهداشت حاشیه نشینان کشور تصویب شده است که سهم مشهد از این بودجه 10درصد است .

حمیدرضا بهرامی در گفتگو باخبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد افزود :این میزان اعتبار برای ارائه خدمات بهداشتی هشت ونیم میلیون نفر مناطق حاشیه نشین کشوردرنظر گرفته شده است.وی گفت این اعتبار به منزله کمک به گسترش حاشیه نشینی در شهرها نیست بلکه در قالب خرید خدمات از بخش خصوصی است

دکتر بهرامی همچنین با اعلام این که جمعیت مناطق حاشیه مشهد یک میلیون نفر است گفت :تلاش می شود توسعه خدمات در این مناطق بارویکرد عدالت محوری پایدار باشد .

معاون بهداشتی علوم پزشکی مشهد از شعار هفته سلامت با عنوان یک عمر سلامتی با خود مراقبتی خبر داد وافزود :هفته سلامت در واقع نوعی نماد سازی برای یاد آوری مقوله خود مراقبتی در تمام سال است ودر این هفته فعالیت هایی با محوریت خود مراقبتی نوجوانان وجوانان ،سلامتی عموم مردم در نظر گرفته شده است .

او همچنین با بیان این مسئله که توانمند ساز ی جوانان ونوجوانان وایجاد نگرش خود مراقبتی دارای اهمیت بیشتری است افزود :گروه جوانان ونوجوانان پایه های نظام در آینده هستند والبته احتمال تغییر رفتار در این قشر بیشتر است .

انتهای پیام//س

برچسب ها: بهداشت ، حاشیه ، بودجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.