تهیه کننده مجموعه تلویزیونی "هفت سنگ" گفت: ساختار سریال "هفت سنگ" تا به حال در سریال‌های هرشب تلویزیون تجربه نشده است.

مجید مولایی تهیه کننده مجموعه تلویزیونی "هفت سنگ" در گفتگو با خبرنگار راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران در خصوص ساختار این سریال و چگونگی روایت داستان در هر قسمت از آن گفت: در هر قسمت از سریال "هفت سنگ" سه داستان جداگانه داریم که هیچ اتصالی با هم ندارند، مگر در مضمون و محتوایشان. نوع روایت ما در این سریال کاملا مدرن است، شیوه ای که تاکنون در سریال هایی با پخش هر شبی تجربه نشده است.

وی ادامه داد: به دلیل همین فرم و ساختار نگران ارتباط بیننده با این سریال هستم اما قطعا بعد از چند قسمت این شیوه داستان گویی برای مخاطب جا می افتد.

این تهیه کننده با بیان این که هر قسمت از سریال با صدای یکی از شخصیت هایی که در آن قسمت محوریت داشته است به پایان می رسد عنوان كرد: در هر قسمت و در پایان روایت هر سه داستان در هر اپیزود و بر اساس نقشی که در هر قسمت محوریت داشته است، از نریشنی استفاده می کنیم که بازیگر آن نقش، گوینده آن است.

گفتني است: مجموعه تلویزیونی "هفت سنگ" کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیمااست که به کارگردانی علیرضا بذرافشان داستان سه خانواده و ماجراهای آنان را دربر می گیرد و در هر قسمت از آن بازیگرانی مهمان به قصه وارد می شوند. این مجموعه اپیزود که نویسندگی آن را هم علیرضا بذرافشان برعهده داشته است، دارای 30 قسمت 45 دقیقه ای است و پخش آن به ماه رمضان موکول شده است .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار