نهمین کنفرانس ملی مهندسی نساجی ۱۶ تا ۱۸ اردیبهشت ماه با هدف ارتباط صنعت و دانشگاه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دکتر آزیتا آسایش، دبیر اجرایی نهمین کنفرانس ملی مهندسی نساجی افزود: این کنفرانس در ۴ بخش ارائه مقالات تخصصی، کارگاه آموزشی، نمایشگاه تخصصی و پانل تخصصی پرسش و پاسخ دانشجویی با صاحبان صنایع برگزار می‌شود. 
 
وی با بیان اینکه در این کنفرانس ۵۰۰ مقاله تخصصی به صورت شفاهی و پوستر ارائه می‌شود، تصریح کرد: در مجموع ۷۰۳ مقاله تخصصی به دبیرخانه نهمین کنفرانس ملی مهندسی نساجی ارسال شد که از این تعداد ۵۰۰ مقاله پذیرفته شده است که ۲۰۰ مقاله به صورت شفاهی و ۳۰۰ مقاله به صورت پوس‌تر ارائه می‌شود. 
 
عضو هیات علمی دانشکده مهندسی نساجی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: این کنفرانس به صورت دو سالانه برگزار می‌شود که هدف اصلی آن تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه است. 
 
آسایش خاطرنشان کرد: نهمین کنفرانس ملی مهندسی نساجی در حوزه‌های علم و فناوری الیاف و تکسچرایزینگ، علم و فناوری پلیمر‌ها، ریسندگی، بافندگی و بافندگی حلقوی، منسوجات بی‌بافت (فرش و کفپوش‌ها)، منسوجات صنعتی و کامپوزیت‌ها، منسوجات هوشمند و نظامی، رنگرزی، چاپ و تکمیل، فناوری نانو، مدیریت و بهره وری صنایع نساجی، طراحی و تولید پوشاک، کنترل کیفیت، شبیه سازی، بهینه سازی و مدل سازی، علم و سنجش رنگ و بهینه سازی مصرف انرژی و حفظ محیط زیست برگزار می‌شود. 
 
وی با اشاره به برنامه‌های جانبی این کنفرانس گفت: در حاشیه برگزاری این کنفرانس نمایشگاه تخصصی و کارگاه‌های آموزشی برگزار می‌شود که در نمایشگاه این کنفرانس صاحبان صنعت، شرکت‌ها و کارخانجات حوزه نساجی حضور دارند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.