پرداخت یک میلیون و 100 هزار تومان سود سپرده حج تمتع؛

ثبت نام از متقاضیان در ظرفیت‌های خالی کاروان‌ها

معاون حج، عمره و عتبات گفت: در صورتی که پس از اتمام مهلت تعیین شده برای پرداخت قسط دوم هزینه سفر حج، ظرفیت کاروان‌ها پر شده باشد، از متقاضیان سفر حج تمتع 93 ثبت نام به عمل می‌آید.

ناصر خدرنژاد، معاون حج، عمره و عتبات در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  گفت: پرداخت قسط دوم حج تمتع 93 از دیروز آغاز شده و متقاضیانی که در بهمن و اسفند سال گذشته قسط اول را پرداخت کرده‌اند، یک هفته فرصت دارند تا قسط دوم را واریز نمایند. 

وی در ادامه افزود: در صورتی که کسانی که قسط اول را پرداخت کرده‌اند، قسط دوم را پرداخت نکنند، به منزله انصراف آنان تلقی شده و ظرفیت‌های خالی باتوجه به لیست انتظاری که استان‌ها تهیه کرد‌ه‌اند در اختیار متقاضیان حج تمتع 93 قرار می‌گیرد. 

خدرنژاد در ادامه با اشاره به اینکه افراد متقاضی حج تمتع که در ظرفیت‌های خالی احتمالی کاروان‌ها ثبت نام می‌کنند، باید تمام هزینه‌ها را به صورت یکجا پرداخت نمایند، تصریح کرد: افرادی که از ثبت نام انصراف می‌دهند می‌توانند مبلغ واریزی قسط اول خود را بازپس گیرند.
 
معاون حج عمره و عتبات در پایان درخصوص جزئیات نحوه پرداخت قسط دوم خاطر نشان کرد: مبلغ یک میلیون و 100هزار تومان سود به سپرده‌های حج تمتع تعلق گرفته است که براساس توافق سازمان حج و زیارت با بانک ملی از هزینه قابل پرداخت برای قسط دوم کسر می‌شود و زائران باید برای پرداخت وجه باقی مانده با مراجعه به دفتر زیارتی که در آن ثبت نام نموده‌اند، فیش بانکی مربوطه به پرداخت قسط دوم را دریافت و نسبت به پرداخت آن در طول یک هفته در نظر گرفته شده، اقدام نمایند. 

انتهای پیام/  
 

برچسب ها: کاروان ، حج ، عمره ، عتبات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار