غلامحسین اسلامی گفت: بر اساس رهنمودهای نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت برنامه‌ریزی شده که با پایان یافتن ثبت نام زائران تمتع 93، کلاس‌های آموزشی حج در کاروان‌ها آغاز شود.

غلامحسین اسلامی،مشاور خبری و اطلاع‌رسانی نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  گفت: ثبت نام حج سال 93 امسال از ماه‌ها قبل از حج آغاز شده و فرصت مغتنمی برای تشکیل کلاس آموزشی حج تمتع امسال فراهم شده است.

وی، همچنین در ادامه با اشاره به تأکیدات نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت در خصوص استفاده از روش‌های نوین آموزشی و فناوری های جدید و پرهیز از روش‌های سنتی در کلاس‌های آموزشی کاروان‌ها گفت: با روش‌های جدید زائران می‌توانند به طور کامل از اماکن زیارتی در مکه و مدینه، محل اسکان و هتل خود و سایر شرایط آگاهی کامل داشته باشند و با اسرار و روح اعمال حج آشنا شوند و بدین ترتیب می‌توانند بهتر وبیشتر از فضای معنوی مناسک حج بهره‌گیری کنند.

اسلامی‌فرد همچنین افزود:بر اساس مصوبه شورای هماهنگی و برنامه‌ریزی حج، شناسایی زائرین داوطلب برای تشکیل شورای فرهنگی و زبان دان‌ها در کاروان‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

وی،همچنین تصریح کرد: اهداف حج بر اساس نظر امام راحل و مقام معظم رهبری علاوه بر روح عبادی شامل بعد سیاسی حج نیز می‌شود و براین اساس بعثه مقام معظم رهبری در جهت تقویت وحدت جهان اسلام برنامه‌ریزی می‌کند و نماینده ولی فقیه در ایام حج با مسئولین بعثه‌های کشورهای اسلامی و علمای جهان اسلام در جهت تحکیم وحدت اسلامی و انتقال تجربیات کشورمان در زمینه امور اجرایی و فرهنگی حج ملاقات می‌کنند.

 مشاور خبری و اطلاع‌رسانی نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت در پایان از برنامه ریزی برای تشکیل جلسات آموزشی متمرکز، بیش از گذشته به ویژه در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

انتهای پیام/

برچسب ها: سبشسشب ، سیب ، سیشب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار