عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در خصوص پیشبرد اهداف اقتصادی کشور گفت:‌ برای رسیدن به این منظور مسئولین و مجلسیان می‌توانند با همکاری تحقق این امر را میسر سازند.

ابراهیم نکو در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در خصوص پیشبرد اهداف اقتصاد کلان در کشور گفت:همدلی و همکاری مسئولان و مجلسیان می‌تواند منجر به حرکت‌های قابل توجهی در این راستا شود و با تدوین یک قانون مشخص و حرکتی جمعی می‌توان در پیشبرد اهداف اقتصادی گام برداشت همچنین می‌توانیم با تبیین برنامه‌های عملیاتی تحقق اهداف کلان را آسان‌تر در پیش گیریم.
 
وی تصریح کرد:علاوه بر سخنرانی و صدور بیانیه‌ها به منظور پیشرفت اقتصادی در برخی حوزه‌ها مانند صنعت و معدن و کشاورزی می‌توان برنامه‌هایی را به صورت علنی و عملیاتی طرح‌ریزی کرد.
 
این نماینده مجلس افزود:گزارش‌های رسیده باید به سمت کاربردی بودن حرکت کنند به طوری که دستگاه‌‌های مربوطه به منظور اجرایی کردن برنامه‌ها اعلام آمادگی کنند.
 
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان به نقش فرهنگ‌سازی اشاره کرد: فرهنگ نقش پررنگی در اقتصاد کشور دارد و شیوه‌های در پیش گرفته شده در این حوزه باید مقداری بازنگری شود.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: بیانیه ، برنامه ، فرهنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار