وزیر سابق راه و شهرسازی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در انتخابات مجلس ورود پیدا نخواهید کرد گفت: هنوز تصمیم نگرفته‌ام و زود است در این‌باره صحبت کنیم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، علی نیک‌زاد وزیر راه و شهرسازی دولت دهم در حاشیه مراسم ختم والده حسین طلا که ظهر امروز برگزار شد در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شنیده شده تعدادی از وزرای دولت احمدی نژاد برای انتخابات مجلس برنامه‌ریزی می‌کنند درست است گفت: وزرا هم جزو جامعه هستند و اگر بخواهند ورود پیدا می‌کنند و می‌توانند این کار را انجام دهند. 

وی افزود: خبری ندارم از اینکه آنها سازماندهی شده باشند، اگر کسی بخواهد وارد کار سیاسی شود احتمالا تعدادی ورود پیدا خواهند کرد.
 
نیک‌زاد در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا شما در انتخابات مجلس حضور پیدا می‌کنید تصریح کرد: هنوز تصمیم نگرفته‌ام و زود است در این‌باره صحبت کنیم. 

وزیر راه و شهرسازی دولت احمدی نژاد همچنین در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا جلسات مشترکی میان اعضای کابینه دولت دهم برگزار می‌شود اظهار داشت: جلسات مشترک نیست گاهی دوست و آشنا دور هم جمع می‌شوند، و جلسات مشترک نیست. 

وی در رابطه با سوال دیگری مبنی بر اینکه از سوی وزیر راه و شهرسازی دولت یازدهم درخصوص این وزارت خانه از شما برای نظر در کار کارشناسی دعوت شده است گفت: بعد از تودیع و معارفه‌ای که داشتیم با هم هیچ ارتباطی نداریم. 

انتهای پیام/

برچسب ها: جلسات ، مشترک ، دعوت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار