دکتر صدوقی از تلاش برای ارتقای آموزش مجازی در کلیه سطوح تحصیلی، تجمیع دانشکده‌های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، دکتر صدوقی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی امروز ۱۸ اردیبهشت در نهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری گفت: شعار جشنواره امسال، ارتقاء کیفیت آموزش و توسعه کمی است که در راستای رسیدن به این هدف باید به دنبال ارتقای سیستم اعتبار بخشی، ارزشیابی و رتبه بندی کیفیت آموزش، اخلاق حرفه‌ای ایجاد انگیزه و فضای رقابت در تولید و توسعه علم و تعالی آموزش بود. 

وی ادامه داد: این دانشگاه چند برنامه را به طور جدی پیگیری می‌کند، اما این برنامه ارتقای آموزش مجازی در کلیه سطوح تحصیلی است، به طوری که تا دو سال آینده ۳۰ درصد کرسی‌های آموزشی به صورت مجازی اجرا خواهد شد. 

صدوقی عنوان کرد: در حال حاضر دانشکده‌های این دانشگاه به صورت پراکنده در نقاط مختلف شهر قرار دارند که برای کاهش هزینه و دسترس بیشتر دانشجویان به امکانات در صدد تجمیع و هم افزایی دانشکده‌ها هستیم. 

وی با تاکید بر این ۵۰۱۲ دانشجو گرجوایت و ۷۷۳۱ دانشجو آندرگرجوایت در این دانشگاه‌ها در حال تحصیل هستند، تصریح کرد: در سال ۹۲ سه رشته جدید فلوشیپ بیماری‌های سطحی چشم (در مقطع دستیار) طب ورزشی و سیاست گذاری علوم تغذیه در این دانشگاه راه اندازی شد. تعداد رتبه‌های زیر ۱۰۰ در سال ۹۲، نود و هشت مورد برداشت. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار