اوباما تنها رئیس‌جمهوری است که هم مورد نفرت دشمنان است و هم طردشده توسط دوستان.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پرس‌تی‌وی، باراک اوباما رئیس‌جمهوری است که تنفر دشمنان و خیانت دوستانش روز به روز افزایش می‌یابد. برخی او را تنهاترین رهبر جهان می‌دانند چرا که دوستان نزدیک و به‌اصطلاح وفادارش همواره به شیوه‌های مختلف به او و دولت او ضربه می‌زنند.

مشاور امنیت ملی اوباما، سوزان رایس، معمار اصلی جنگ‌های آمریکا در سوریه و لیبی و پس از آن عامل اصلی به راه انداختن جنگ سرد با روسیه بر سر اوکراین است. او کسی است که تنها هدفش تحریک اوباما برای به راه انداختن جنگ در سراسر دنیاست. رایس نسخه جدیدی از تئودور روزولت است که می‌خواهد تمام مخالفان خود را از دم تیغ بگذراند.

مدیر سازمان سیا، جان برنان، کسی است که اخیرا برای تحریک روسیه برای حمله به اوکراین تلاش زیادی کرده است. او حامی اصلی استفاده از شکنجه در سازمان سیا و حمله با هواپیماهای بدون سرنشین به پاکستان، یمن، سومالی، لیبی، افغانستان و بسیاری از
دیگر مناطق جهان است. او فردی غیر از یک مشاور اطلاعاتی صلح‌طلب و خیرخواه است که می‌تواند یک رئیس‌جمهور را یاری کند.

وزیر سابق امور خارجه آمریکا، هیلاری کلینتون، از همان آغاز فعالیت در دولت اوباما، رئیس‌جمهور و دولت را نسبت به خود بدبین کرد. او و همسرش بیل کلینتون که رابطه نزدیکی با رئیس‌جمهور سابق آمریکا، جورج بوش، دارند، همواره سعی در تضعیف دولت اوباما می‌کنند تا او را از میدان انتخابات 2016 بدر کنند. 

در خارج از کاخ سفید و حزب دموکرات نیز نتانیاهو با دایره‌ای که از یاران منحرف و متعلق به حزب جناح راستی لیکود تشکیل داده است، همواره سد راه اوباماست. شلدون ادلسون، مالتی‌میلیاردر آمریکایی نیز که تعلق‌خاطر شدیدی به نتانیاهو دارد، به وضوح در برابر اوباما اعلان جنگ کرده است. گفته می‌شود ادلسون، تحریک‌کننده تعداد زیادی از آرای اعضای کنگره واشنگتن برای اقدامات خصومت‌آمیز علیه ایران و ادامه دخالت‌های فضاحت‌بار در سوریه است.

 البته، به گفته منتقدان، عامل اصلی تمام این وقایع خود اوباماست که تسلیم حماقت این افراد شده است؛ افرادی که تسخیر برنامه شیطانی جنگ‌افروزی شده‌اند، آن هم نه فقط جنگ سرد، بلکه جنگ‌های مسلحانه واقعی و مرگ‌بار.


انتهای پیام/
برچسب ها: اوباما ، رهبر ، جهان ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار