سرلشکر صالحی با حضور در ایستگاه دریایی شهید نظافت پسابندر و اسکله این منطقه از یگان ویژه عملیات و مرزبانی دریایی بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت‌های نیروی دریایی در این منطقه قرار گرفت و گفت: دانش و تجربه می‌تواند بزرگترین کمک به نیروهای مسلح باشد که با تلاش و کوشش کارکنان بدست می‌آید.

به گزارش حوزه دفاعی-امنیتی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، سرلشکر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش در صدر هیئتی بلندپایه از ایستگاه دریایی شهید نظافت و تیپ سوم تکاوران منطقه سوم نیروی دریایی ارتش بازدید کرد.
 
وی ابتدا با حضور دریادار شفیعی ارشد نظامی آجا و جمعی از فرماندهان ارتش در چابهار مورد استقبال قرار گرفت.
 
در ادامه سرلشکر صالحی با حضور در ایستگاه دریایی شهید نظافت پسابندر و اسکله این منطقه از یگان ویژه عملیات و مرزبانی دریایی بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت‌های نیروی دریایی در این منطقه قرار گرفت و مراتب رضایت خود را به آنها اعلام کرد.
 
فرمانده کل ارتش در ادامه از توان رزمی تیپ سوم تکاوران حضرت سیدالشهدا(ع) بازدید و در دیدار با کارکنان آن گفت: آمادگی جسمانی از جمله ابزارهای موفقیت نیروهای نظامی است.
 
وی با ابراز رضایت از توان رزمی این تیپ افزود: در کنار آمادگی جسمانی، دانش و تجربه می‌تواند بزرگترین کمک به نیروهای مسلح باشد که با تلاش و کوشش کارکنان بدست می‌آید.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: دانش ، تجربه ، رضایت ، سرلشکر ، صالحی ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار