منشور اخلاقی کارکنان بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از سوی معاونت فرهنگی و اجرایی نمایشگاه منتشر شد.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مفاد این منشور اخلاقی به موضوعاتی همچون اخلاق، رعایت موازین شرعی، مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی کارکنان بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تاکید شده است. در متن این منشور اخلاقی آماده است:
 
ما برپا کنندگان و کارکنان بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور شاداب مردم فکور و فرهنگ دوست ایران اسلامی را در این نمایشگاه، گرامی می‌داریم و تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا با رعایت اصول زیر میزبان شایسته‌ای برای بازدیدکنندگان شریف و مهمانان عزیز باشیم.
 
-خداوند متعال را در همه حال ناظر بر گفتار و کردار خود می‌دانیم و با عزم ملی و روحیه جهادی با جدیت و خستگی ناپذیری کار را برای خدا و به منظور رونق اقتصاد و فرهنگ و بهبود نشر کشور انجام می‌دهیم تا بر عزت، عظمت و موفقیت این مجموعه انسانی که حاصل تلاش و کار صادقانه است، بیفزاییم.
 
- با اهتمام به ایجاد محیطی صمیمی و شاداب و با تقویت روحیه کار جمعی و گسترش ارزش‌های اسلامی و انسانی می‌کوشیم تا در کارمان اخلاص، در اندیشه‌مان خیرخواهی، در گفتارمان صداقت، در رفتارمان محبت و حیا باشد.
 
-به مثابه یک عضو فعال در پیکره‌ای واحد و منسجم، رعایت اخلاق اسلامی از جمله نظم و انضباط، قدردانی، خوشرویی، مسئولیت پذیری، وجدان کاری و وقت‌شناسی را سر لوحه کار خود قرار می‌دهیم.
 
-رعایت موازین شرعی به خصوص عفاف و حجاب اسلامی و کلیه قوانین و مقررات نمایشگاه را در همه حال مد نظر قرار می‌دهیم تا با ایجاد فضای فرهنگی سالم شرایط مناسبی برای تعامل و ارتباط اصحاب قلم مهیا سازیم.
 
-با ارج نهادن به عزت انسانی، شرافت بازدیدکنندگان از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را یک اصل دانسته و در جهت تکریم مراجعه کنندگان مشارکتی فعال خواهیم داشت. رعایت ادب را در روابط خود با همکاران، بازدیدکنندگان، دست اندرکاران و مسوولان نمایشگاه همواره مد نظر داریم و می‌کوشیم که مبادا لحظه‌ای از این اصل عدول نماییم.
 
-از امکانات، تجهیزات و سرمایه‌های نظام اداری حفاظت می‌کنیم و با ترویج فرهنگ صرفه جویی از هر گونه اسراف در اموال پرهیز کرده و در حفظ و استفاده صحیح از منابع مالی، کوشا هستیم.
 
-پاسخگویی متواضعانه و تلاش مسوولانه در ارایه خدمات شایسته و پذیرش انتقادهای احتمالی را از جمله مسئولیت‌های حرفه‌ای مسوولان، دست‌اندرکاران و برپا کنندگان نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می‌دانیم.
 
 بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در روزهای 10 تا 20 اردیبهشت 1393 در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار