رهبر اخوان المسلمین که متهم به جاسوسی برای طرف‌های خارجی هستند امروز برای محاکمه توسط دادگاه جنایی قاهره وارد آکادمی پلیس شدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع، "محمد بدیع رهبر عالی اخوان‌المسلمین و تعدادی از نمایندگان وی و اعضای دفتر اخوان‌المسلمین و مشاوران ارشد مرسی رئیس جمهور سابق مصر که متهم به جاسوسی بزرگ برای طرف‌های خارجی هستند برای محاکمه در دادگاه جنایی قاهره به ریاست قاضی "شعبان الشامی" به آکادمی پلیس وارد شدند.

متهمان از محل زندان در زندان طره بوسیله خودروهای زرهی به آکادمی پلیس منتقل گردیدند.

 گفتنی است دولت مصر این افراد را متهم نموده که برای طرف‌های خارجی جاسوسی نموده‌اند و اسرار اطلاعات ملی را افشا کرده و با گروه‌های تروریستی داخل مصر و خارج از آن به منظور انجام عملیات‌های تروریستی هماکری نموده‌اند.

از سوی دیگر پس از آنکه دادگاه جنایی منیا حکم اعدام 38 تن از اعضای اخوان‌المسلمین و حبس ابد برای 492 تن دیگر را صادر نمود و حکم اعدام 683 تن از اعضای اخوان المسلمین از جمله محمد بدیع را به مفتی این کشور ارجاع داد ؛ گزارش‌ها حکایت از آن دارد که در مقابل دادگاه منیا اوضاع متشنج بوده و نیروهای نیروهای امنیتی حضور گسترده ای در این منطقه دارند.

 پایگاه خبری الیوم السابع گزارش داده است که ده‌ها تن از خانواده محکومان اقدام به تجمع در اعتراض به این احکام کردند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار