معاون پژوهش و برنامه ریزی منابع انسانی مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: برنامه های 16 گانه هفته گرامیداشت مقام معلم با طنین زنگ سپاس معلم در روز شنبه سیزدهم اردیبهشت در مدارس این شهرستان آغاز خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان،"علیرضا فاضل دربندی" افزود: تجلیل از102نفر از همکارانی که در سال تحصیلی جاری به شرف بازنشستگی نایل آمده اند،

دیدار با پیشکسوتان و فرهنگیان و مصاحبه مدیر آموزش و پرورش با اصحاب رسانه از جمله برنامه های هفته معلم در کاشان می باشد.

به گفته وی، آیین تجلیل از 67 معلم نمونه استانی و شهرستانی ، برگزاری آیین های ویژه در مدارس با حضور مسوولان شهرستانی و تشکیل شورای اداری و تجلیل از همکاران از دیگر برنام های هفته معلم در کاشان است.

وی اظهار داشت: آیین تجلیل از دو هزا رو 600 فرهنگی بازنشسته دوره های گذشته، افتتاح مدرسه زنده‌یاد مهندس امینی ، گردهمایی مدیران مدارس، گردهمایی کارکنان اداری آموزش و پرورش با حضور خانواده‌ آنها در هفته گرامیداشت مقام معلم در کاشان برگزار خواهد شد.

فاضل گفت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران فرهنگی، سخنرانی مدیر آموزش و پرورش در نماز جمعه کاشان و بخش های برزک و نیاسر، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و عطرافشانی گلزار شهدای معلم از جمله برنامه های این هفته خواهد بود.


انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.