نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج بر ارتقای جایگاه شوراها تأکید کرد و گفت: شوراها با توجه به ظرفیتی که دارند می‌توانند در توسعه و خدمات‌رسانی به مردم موثرتر باشند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،محمدعلی بخشی اظهار کرد: متأسفانه عدم توجه به ارتقای جایگاه شوراها سبب شده است که ما تنها ناظری بر عملکرد شهرداری باشیم و توانایی ما در این حد خلاصه شود.

وی ادامه داد: با ارتقای جایگاه شوراها می‌توانیم عملکرد بسیار مثبت‌تری را در حوزه خدمات‌رسانی به مردم داشته باشیم و همچنین با ورود به حوزه‌ها و تعامل و همکاری با دیگر دستگاه‌ها در توسعه و پیشرفت شهر تأثیرگذار باشیم.

این عضو شورای شهر کرج عدم تحقق مدیریت یکپارچه شهری را یکی از مهمترین موانع ارتقای جایگاه شوراها دانست و گفت: شوراها بیشتر نقش نظارتی بر روی مجموعه شهرداری‌ها دارند که در برخی موارد به دلیل تمرکز بیش از حد به حوزه اجرایی نیز ورود می‌شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج به عملکرد شورای چهارم شهر کرج از بدو تشکیل تا کنون پرداخت و افزود: شورای چهارم در کرج با برگزاری منظم جلسات و رسیدگی به مشکلات شهر در حوزه‌های گوناگون تمام تلاش خود را برای عمران و آبادانی هرچه بیشتر شهر به کار گرفته است.

وی یکی از مهمترین دغدغه‌های مهم شهرداری را مباحث عمرانی و خدماتی دانست و تأکید کرد: توسعه و ارتقای این خدمات از مطالبات مردم است.

انتهای پیام/م
برچسب ها: البرز ، شورا ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.